מאמן לגאנס זעם על מכירת בריית'וויט: "ברצלונה ז***ה אותנו"

חאבייר אגירה
חאבייר אגירה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

חאבייר אגירה חסר אונים אחרי שאיבד את השחקן הבכיר שלו בלי אפשרות החלפה: "חוק לא הוגן, מעולם לא קרה לי שפשוט לקחו לי ביום אחד שחקן. איך נצא ככה מהמקום האחרון?"

קבוצות: לגאנס ברצלונה
(גודל טקסט)

מעברו של מרטין בריית'וויט מלגאנס לברצלונה עורר הרבה גלים. כזכור, השחקן חתם אתמול (חמישי) באופן רשמי אצל האלופה, ששילמה את סעיף השחרור שלו – 18 מיליון יורו. ההחתמה התאפשרה מחוץ למועד ההעברות בעקבות החוק המיוחד בליגה הספרדית אשר מאשר לקבוצה לה נפצע שחקן התקפה לתקופה של יותר מחמישה חודשים להחתים שחקן התקפה אחר מהליגה הספרדית, זאת בהתאם לאישור הוועדה הרפואית.

אז אמנם בארסה נהנתה מהחוק הזה – אבל יש לו גם צד שני. לגאנס איבדה שחקן בכיר מבחינתה והיא לא יכולה להחתים שחקן אחר במקומו. יתרה מכך, היא בכלל לא יכלה לסרב להצעה, שכן הקטלונים הפעילו את סעיף השחרור. זו עלולה להיות מכה קשה עבור הקבוצה שנמצאת במקום ה-19 ונאבקת נגד הירידה, והיא כזכור מכרה בינואר גם את החלוץ הבכיר הנוסף שלה לסביליה – יוסף א-נאסירי.

מאמנה, חאבייר אגירה, דיבר היום במסיבת העיתונאים של קבוצתו וזעם על הנושא. "ברצלונה ז***ה אותנו. אנחנו אחרונים בטבלה והקבוצות הקטנות 'עקצו' אותנו בשני שחקנים. איך אפשר לדמיין שנצא מהמצב הזה ככה? אבל כל עוד פיפ"א נתנה לנו אפשרות לעלות עם 11 שחקנים אז זה פנטסטי", עקץ המקסיקני.

"יש חוק לא הוגן שברצלונה נהנתה ממנו", המשיך אגירה. "מעולם לא קרה לי שפשוט לקחו לי שחקן ביום אחד, זה משהו שלא יכולתי לדמיין. אני כבר לא יודע מה לעשות, הוצאתי את כל השפנים מהכובע. נילחם כמו חיות עד לסיום".


בריית'וויט (האתר הרשמי של ברצלונה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי