סוארס חשף כיצד ברצלונה תצליח למנוע את עזיבת מסי

ליאו מסי, לואיס סוארס
ליאו מסי, לואיס סוארס | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בראיון מיוחד לפני הקלאסיקו מול ריאל מדריד, החלוץ שגמר את העונה בשל פציעה התייחס לעתידו של הפרעוש: "אם תהיה סביבו קבוצה תחרותית, הוא יסיים פה את הקריירה". וגם: הסעיף המיוחד בחוזהו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ללא לואיס סוארס שגמר את העונה בשל פציעה, ברצלונה תתארח מחרתיים (ראשון ב-22:00) בסנטיאגו ברנבאו אצל ריאל מדריד בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד בקלאסיקו תותיר אותה במקום הראשון בטבלה בתום המחזור ה-26 בליגה הספרדית הבכירה. הבוקר (שבת) חלוץ נבחרת אורגוואי, שהספיק להבקיע העונה 11 שערי ליגה ב-17 הופעות, סיפק ראיון נרחב בו התייחס בין היתר גם לעתידו של ליאו מסי.

סוארס התייחס בפתיחת דבריו לעתידו של מסי: "אני מבין למה האוהדים חוששים, כי הוא אמר שמה שיש לנו כיום לא מספיק טוב לזכות בליגת האלופות, אבל ליאו מאוד שמח בברצלונה. עם הסגל שיש לנו כיום, הוא לא מסוגל לתת את מה שכולם רוצים ומצפים. עתידו תלוי באיך הקבוצה תיראה. אם המועדון יעשה את החלק שלו, כלומר לבנות סביב מסי קבוצה תחרותית, זה יהיה נפלא והוא יישאר בברצלונה כל הקריירה – הוא כבר אמר את זה בעצמו. אני חושב שהמועדון הבין את המסר שלו. זה נורמלי שהם רוצים שהשחקן הכי טוב בעולם והכי טוב בהיסטוריה של המועדון ימשיך להציג את הרמה הזו ויעשה זאת כאן בברצלונה. אני מקווה שהוא יישאר".

על עתידו: "אני ומשפחתי מאוד שמחים בברצלונה. אני משחק עבור הקבוצה בה תמיד רציתי לשחק ואני מרגיש שאני רצוי ושאני מביא תועלת. המשך דרכי זה משהו שתלוי במועדון, פחות בי. ראשי המועדון מכירים את הרצונות שלי, אני מעוניין להישאר. אם אשחק בעונה הבאה ב-60% מהמשחקים, החוזה שלי יוארך אוטומטית בעונה נוספת".

הקלאסיקו נגד ריאל, שתגיע אחרי ה-2:1 המאכזב לסיטי: "מדריד זו קבוצה שיודעת להגיב ולהתאושש מהפסדים. אם ננצח בסנטיאגו ברנבאו, תהיה לנו אפשרות להפסיד משחק כזה או אחר במהלך העונה כי הפער יצמח לחמש נקודות. אבל גם אם נשיג שלוש נקודות, מאבק האליפות לא יהיה סגור".


נמצא במקום בו הוא רוצה להיות. לואיס סוארס (Gettyimages)

סוארס דיבר על הפציעה ממנה הוא סובל: "אני מספיק חזק בשביל לחזור למגרשים מוקדם מהצפוי. אני רגיל לשחק עם כאבים. מאז שנותחתי, היה לי רק יום חופש אחד כי אני מאוד רוצה לשוב מהר ככל הניתן. אני רוצה להוכיח שהפציעה הזו לא תשבית אותי לארבעה חודשים. זה לא הגיוני מבחינתי שאהיה מחוץ למגרשים כל כך הרבה זמן".

על לאוטרו מרטינס שמוזכר כמועמד להצטרף לברצלונה: "לאוטרו הוא חלוץ בעל איכויות רבות והוא הוכיח את זה גם במדי אינטר וגם במדי נבחרת ארגנטינה, אבל החלטות לגבי רכש כזה או אחר לא מתקבלות על ידי שחקנים. עם זאת, לדעתי יש לו את מה שצריך כדי לשחק בברצלונה. דיברתי כבר בעבר על הצורך בהחתמת חלוץ צעיר שישתלב במועדון ויוכל להיכנס למשבצת שלי כשאעזוב".

על ניימאר: "הוא רצה לחזור לברצלונה, זו הייתה הכוונה שלו. זה נורמלי שימשיכו לדבר ולהתעסק בזה עד שזה באמת יקרה. בואו נחכה ונראה מ. אני יכול לומר שיש לו פה הרבה חברים בברצלונה, אבל כרגע הוא משחק בפריז סן ז'רמן והוא מרוכז בהצלחתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי