זידאן: "לא בגלל היעדר קרוס הפסדנו לסיטי". סטיין: "המשחק חשוב יותר לריאל"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מחר (ראשון, 22:00) ייערך הקלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה ושני המאמנים דיברו במסע"ת. "אנחנו זקוקים לתמיכה של הקהל שלנו", אמר המנג'ר הצרפתי. מאמן בארסה: "גם ניצחון לא יספיק לנו להמשך הדרך"

(גודל טקסט)

הקלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה שייערך מחר (ראשון ב-22:00) בסנטיאגו ברנבאו תפס את שתי הקבוצות בתקופה לא כל כך טובה. ברצלונה אמנם מובילה את הטבלה בשתי נקודות, אך ביום שלישי סיימה בתיקו מאכזב נגד נאפולי במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. מנגד המארחת נמצאת בתקופה רעה הרבה יותר, לאחר שאיבדה את הפסגה בעקבות שני משחקי ליגה ללא ניצחון ובצ'מפיונס היא בדרך להדחה שנייה ברציפות בשלב שמינית הגמר לאחר 2:1 ביתי למנצ'סטר סיטי.

במצבת הפצועים בברצלונה כמובן ימשיכו להיעדר לואיס סוארס ועומסאן דמבלה שסיימו את העונה, כמו כן גם סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה לא צפויים לשחק. ג'רארד פיקה שחזר להתאמן, צפוי להיכלל בסגל, אך טרם ידוע אם יפתח. אצל ריאל מדריד יעמוד כמעט סגל מלא, פרט לאדן הזאר הפצוע ורודריגו שקיבל אדום במשחק המילואים של הבלאנקוס בליגה השלישית ולא יוכל לשחק בקלאסיקו.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר לקראת המשחק: "זה מצב עדין, אני יכול להבין את האוהדים מוטרדים, אבל אנחנו זקוקים להם והם זקוקים לקבוצה שלה וזה מה שאנחנו הולכים לעשות מחר, להחזיר את הגאווה".


"טוני קרוס הוא לא הסיבה להפסד לסיטי" (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

דיברתם עם השחקנים: "זה כדורגל, אנחנו תמיד מדברים זה עם זה, הדבר היחיד שחשוב הוא להגיב על ההפסד למנצ'סטר סיטי והדרך הכי טובה לעשות זאת היא להמשיך עם מה שעשינו במשך ה-78 הדקות הראשונות".

ההסבר לתוצאות הרעות בבית: "אנחנו כבר שלושה משחקים שלא מנצחים בבית אבל אנחנו יודעים שדבר כזה עלול לקראות. הדבר היחיד שחשוב לנו שהמצב הרוח שלנו חיובי ולא להקשיב לביקורות, מה שאנחנו צריכים את האנשים שלנו מהדקה הראשונה ועד ה-90".

האם יש ירידה בכושרו של טוני קורס: "כשיש תוצאה לא טובה, תמיד שואלים לגבי שחקן אחד שלא שיחק. לא הפסדנו כי לא הוא לא שיחק, אני משוכנע בזה. זה נכון שדברים יכולים לקרות בכל משחק, אבל גם השחקנים האחרים עשו עבודה טובה. קרוס מצליח כאן מאוד והוא ימשיך להצליח, יש לי סגל טוב ואני צריך לבחור את ההרכב".


"צריך לשחק כמו ששיחקנו ב-79 הדקות הראשונות נגד מנצ'סטר סיטי" (David Ramos/Getty Images)

האם ברצלונה תלויה יותר מדי בליאו מסי: "אנחנו יודעים את החשיבות של מסי בקבוצה, ושהם יכולים להיות גרועים יותר בלעדיו. אבל יש להם קבוצה מצוינת".

שתי הקבוצות מגיעות ביכולת חלשה: "נכון שאנחנו מאבדים הרבה נקודות, אבל אני לא אומר שאנחנו חלשים, זה לא התפיסה שלי. זה משהו שיכול לקרות בכדורגל. צריך לחשוב איך אפשר לשחק טוב יותר".

מאמן ברצלונה קיקה סטיין אמר מנגד: "זה יכול משחק מאוד חשוב עבורינו. ניצחון יעניק לנו יתרון שאני לא חושב שיספיק. אני לא סומך על ההיסטוריה במשחקים כאלה, העבר נשכח והווה שורר. המשחק חשוב יותר לריאל מדריד מאשר לנו".


"המשחק חשוב יותר לריאל מדריד מאשר לנו". קיקה סטיין (Michael Steele/Getty Images)

השיחה עם פפ גווארדיולה: "לא הלכתי לראות אותו, הגעתי כדי לראות את ריאל מדריד. אבל דיברנו זמן מה על דברים שונים. יש דברים שלא אגיד ואחרים שפשוט לא יעניינו אף אחד".

האם אתה חושש מהלחץ של ריאל מדריד: "אני יודע שהם ילחצו אותו מהתחלה, מנצ'סטר סיטי התמודדה מולם בצורה טובה. אני יכול לומר שאפילו אני שאימנתי נגד ריאל עם בטיס ועם לאס פלמאס הייתי מאוד נרגש לפני המשחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי