ספרד מוכנה: סטיין ינסה לנצח בקלאסיקו הראשון שלו, קרוס יחזור להרכב?

קיקה סטיין, טוני קרוס
קיקה סטיין, טוני קרוס | GettyImages

מאמן ברצלונה, שכבר גבר על ריאל בברנבאו בתקופתו בבטיס, מחפש צעד חשוב לאליפות במשחק העונה ב-22:00. הגרמני צפוי לפתוח אחרי שלא שותף מול סיטי, הבלאנקוס ינסו להתאושש משני ההפסדים. ביקורת על ה-VAR

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל מתמרק לקראת אחד המשחקים הכי גדולים שהוא יכול לספק, אולי אפילו הגדול ביותר. ריאל מדריד תארח הערב (ראשון) ב-22:00 בסנטיאגו ברנבאו את ברצלונה לסופר קלאסיקו ענק שיהווה את משחק העונה בספרד.

הבלאוגרנה נמצאים בפסגה עם פער של שתי נקודות על הבלאנקוס מהמקום השני, כאשר לאורחת הזדמנות פז לברוח בפסגה ולעשות צעד חשוב לעבר תואר האליפות. האופציה הזו של בארסה כלל לא נראתה על הפרק לפני שבועיים, אז ריאל הוליכה את הטבלה, אך נקודה אחת מתוך השש האחרונות שצברה הקבוצה של זינדין זידאן בליגה הביאה אותה למצב מסובך יותר בטבלה – והיא תצטרך לתקן זאת היום.

ללבנים שלושה משחקים ללא ניצחון ברציפות בכל המסגרות ושני הפסדים רצופים, דבר שקרה בפעם האחרונה בשני המחזורים האחרונים של העונה הקודמת. יהיה זה הקלאסיקו הראשון של קיקה סטיין כמאמן בארסה, ואחרי שהמפגש הראשון העונה בין השתיים נגמר ב-0:0, הוא יחפש את הניצחון המשמעותי ביותר שלו מאז החליף את ארנסטו ואלוורדה. אגב, המאמן כבר ניצח בעבר פעמיים את ריאל בברנבאו כמאמן בטיס.


מרטין בריית'וייט. צפוי לפתוח (Alex Caparros/Getty Images)

על פי הדיווחים, ה-11 של זינדין זידאן נראים די סגורים ויעלה אותו הרכב שהפסיד 2:1 למנצ'סטר סיטי ביום רביעי בליגת האלופות. השינוי הצפוי היחידי הוא חזרתו של טוני קרוס להרכב אחרי שלא שותף מול הקבוצה של פפ גווארדיולה, דבר שהביא להרבה תהיות בספרד מה קורה בין הקשר הגרמני למאמן הצרפתי.

מנגד, ג'ורדי אלבה בבארסה, שהיה פצוע בשבועיים האחרונים, שב להתאמן וצפוי לפתוח לפי התקשורת הספרדית. בקישור פרנקי דה יונג וארתור אמורים לפתוח לצד סרחיו בוסקטס, כשההפתעה של קיקה סטיין תגיע בהתקפה: מרטין בריית'ווייט ירשום את הקלאסיקו הראשון שלו ואמור לעלות ב-11 לצד ליאו מסי ואנטואן גריזמן בהתקפה. עם זאת, נכתב כי גם ארתורו וידאל נמצא בתמונת ההרכב והוא עשוי לפתוח במקום השחקן שהגיע מלגאנס בסופו של דבר.

בינתיים, באתר "אס" הספרדי, אשר מזוהה עם ריאל מדריד, ניתחו את השפעת מערכת ה-VAR על הקבוצה וכתבו כי לולא הטכנולוגיה של שופט המסך, הקבוצה הייתה מוליכה היום את הליגה בפער של שתי נקודות מברצלונה ומתחו ביקורת על כך שה-VAR התערב הרבה יותר פעמים במשחקים של הבלאנקוס מאשר של הקטלונים. אגב, המשחק הערב יהיה הקלאסיקו השישי בו המערכת לוקחת חלק.


זידאן (David Ramos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי