בריית'וויט: "הייתי אוהד ועכשיו אני משחק בברצלונה. זה חלום"

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הדני בן ה-28 שנרכש במהלך פברואר, סיפר ל"מונדו דפורטיבו" על השבועות הראשונים במדי האלופה: "זה מדהים לראות את מסי על הדשא, אז תחשבו כמה זה מטורף להתאמן איתו. וגם: החוזה עד 2024 והמחשבות על שער הבכורה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אין עוררין על כך שבימים אלה אחד הכדורגלנים המאושרים ביותר בעולם הוא מרטין בריית'וויט. חודש אחרי שנסגר חלון ההעברות, במהלך פברואר, בריית'וויט ארז מזוודה במהרה, עזב את לגאנס ונחת בברצלונה בתור המחליף של לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה, בחסות החוק שמתיר לקבוצה לצרף מחליף במקרה של פציעה שמשביתה מעל חמישה חודשים. הבוקר (שישי) פורסם עם החלוץ הדני ריאיון מקיף ב"מונדו דפורטיבו", שם הגדירו זאת בצורה הטובה ביותר: "מרטין בריית'וויט חי את החלום".

"זה כל כך מיוחד, משהו יוצא דופן", אומר בריית'וויט על הימים הראשונים בברצלונה, "זה גם ככה מדהים לראות את ליאו מסי על הדשא, אז תחשבו כמה זה מטורף להתאמן איתו. אני מנסה ללמוד ממנו בכל יום. ההרגשה מדהימה ומההתחלה הרגשתי את האהבה. זה מועדון כל כך מיוחד, כי למרות כל ההצלחה והגודל כולם עוזרים לך ומחבקים אותך. הכל קרה כל כך מהר, אבל ברור שזה יותר מחלום. אני מאוד שמח להיות פה".

מה הפתיע אותו: "לא יודע לומר. אולי העובדה שיש כאן כוכבים כל כך גדולים, השחקנים הכי טובים בעולם, אבל הם עדיין מחייכים כל היום, עוזרים לך וגורמים לך להרגיש טוב. זה משהו שאני מאוד מעריך. כמובן שיש גם הבדלים גדולים בין לגאנס לברצלונה, באיכות השחקנים וסגנון המשחק שמצריך אותך לשחק מהר ולהחזיק בכדור כל הזמן ולא להתעסק בלהגן".

על מסי: "הוא בחור נהדר, הוא מחכה כדי לעזור לשחקנים ובאופן אישי הוא מסייע לי על הדשא ומחוצה לו, וזה משהו שכל כך נחמד לראות. זה פשוט מדהים לראות אותו משחק, אני נהנה ממנו ואיתו באימונים ובאמת מנסה ללמוד".


חיבוק ממסי. "נהנה ממנו" (David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images)

20 הדקות הראשונות בקאמפ נואו: "הופתעתי מקבלת הפנים. לא ידעתי מה מצפה לי ומאוד שמחתי. אני מרגיש כמו האוהדים כשאני באצטדיון, כי אני בעצמי אוהב כדורגל ויודע איך זה מרגיש, אז עבורי לעלות על הדשא זה היה חלום. אני הייתי אוהד כמו כולם וכעת אני משחק. אני מקווה להחזיר לאהבת הקהל עם משחקים טובים".

השער שכבש נגד ברצלונה: "כמובן ששמחתי, כי להגיע עם קבוצה כמו לגאנס ולהבקיע זה דבר שאין בכלל ספק שהוא חיובי. רציתי להראות שאני יכול לשחק בברצלונה ועכשיו אני פה ושמח על כך, אבל זה ממש לא מספיק. אני חושב על השער הראשון שלי בברצלונה ומחכה לחגוג עם האוהדים בקאמפ נואו".

החוזה שיסתיים רק ב-2024: "הגעתי לברצלונה כדי להישאר לטווח ארוך, ברור. אני מאמין בעצמי ומשחק עם הכדורגלנים הטובים בעולם שיעזרו לי".


בקלאסיקו הראשון שלו (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי