מסי עקף את רונאלדו וקבע שיא חדש, אלבה שלח מסר: "הקהל צריך לכבד"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

הכוכב הארגנטינאי כבש את שער הניצחון של ברצלונה ב-0:1 על סוסיאדד ועבר את הפורטוגלי בראש רשימת הכובשים בהיסטוריה של הליגות הבכירות. המגן חגג שער עם אצבעות באוזניו בשל שריקות בוז שקיבל במהלך המשחק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לאחר שהתחילה את השבוע שלה עם הפסד בקלאסיקו, ברצלונה חזרה אתמול (שבת) למקום הראשון בליגה הספרדית, כשניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד ביכולת פושרת מאוד. את שער הניצחון כבש ליאו מסי מהנקודה הלבנה בדקה ה-81 והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-19 שערים כשהוא בראש רשימת הכובשים בליגה הספרדית.

בנוסף, הארגנטינאי קבע אתמול שיא נוסף עם השער שכבש, כשהוא העלה את מאזנו בשערי ליגה ל-438 בכל הקריירה, מה שהפך אותו למעשה לכובש הטוב ביותר בהיסטוריה של חמש הליגות הבכירות. באופן לא מפתיע, ה"פרעוש" עקף את כריסטיאנו רונאלדו, לו יש 437 שערים ב-540 משחקים. הכוכב של בארסה הגיע להישג זה לאחר 474 משחקים.

מלבד השער, אירוע נוסף תפס הרבה מאוד כותרות בתקשורת הקטאלנית, זאת לאחר שג'ורדי אלבה כבש שער בתוספת הזמן וחגג עם שתי אצבעות באוזניו, במטרה לשוח מסר ברור לקהל. בסופו של דבר השער נפסל בשל נבדל, אך המגן סיפר לאחר המשחק: "נהיה חייבים שכל משחק יהיה קשה ויהיה עוד יותר קשה להגיע לשלמות של השנים האחרונות. אין שחקן שאוהב שהקהל שלוט הולך נגדו. אני מכבד אותם, אבל הם גם צריכים לכבד אותי. לשרוק בוז בדקה ה-15 במצב של 0-0 זה מוגזם".


ג'ורדי אלבה. "מכבד את הקהל, אבל הוא גם צריך לכבד אותי" (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

מי שזכה למחמאות היה הבלם ג'רארד פיקה בן ה-33, שהצליח להתמודד היטב עם חולית ההתקפה הצעירה של סוסיאדד. "היה לו משחק פשוט פנומנלי. היה היה מושלם" אמר קיקה סטיין על בלמו. "יש לריאל סוסיאדד 4-5 שחקנים שיכולים לשחק גם בברצלונה. הקהל שלנו לפעמים לא מתחשב באיכות היריבה שמשחקת מולנו, והיום שיחקנו מול קבוצה איכותית מאוד, שניצחה לא מזמן בברנבאו בצדק" סיכם המאמן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי