לא עמדה בלחץ: ריאל מדריד הפסידה 2:1 לבטיס ואיבדה את הפסגה

מרסלו
מרסלו | Fran Santiago/Getty Images

דווקא אחרי הניצחון בקלאסיקו הבלאנקוס נוצחו בבניטו ויימרין וירדו למקום השני. סידני וטייו כבשו לאורחת, בנזמה איזן זמנית בפנדל. 1:4 לבילבאו על ויאדוליד, ויאריאל הפסידה ללגאנס

(גודל טקסט)

חמישה משחקים התקיימו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-27 בליגה הספרדית. כשבמוקד הפסדה של ריאל מדריד לבטיס וירדה למקום השני, לאחר שברצלונה עקפה אותה אתמול בזכות ניצחון 0:1 על ריאל סוסיאדד. במשחק המוקדם, אוסאסונה גברה בביתה 0:1 על אספניול, לאחר מכן אתלטיק בילבאו ניצחה 1:4 את ויאדוליד ולבאנטה נפרדה ב-1:1 מול גרנאדה. בנוסף, ויאריאל נכנעה 2:1 ללגאנס.

בטיס – ריאל מדריד 1:2
אחרי הניצחון של ברצלונה על ריאל סוסיאדד, הבלאנקוס ידעו שרק שלוש נקודת בבניטו ויימרין יחזירו אותה למקום הראשון, אבל הפתיחה הייתה שייכת מארחת שעלתה ליתרון בדקה ה-40 לאחר שסינדי שלח פצצה אדירה שהכניעה את טיבו קורטואה.

עוד לפני שריקת המחצית ריאל מדריד מצאה את השוויון כאשר קיבלה פנדל וקארים בנזמה כבש את ה-14 העונה. האורחת חיפשה את השוויון אבל אקורד הסיום היה שייכת לירוקים לבנים כאשר אקס ברצלונה כריסטיאן טייו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-82.

כאמור בעקבות ההפסד ירדה ריאל מדריד למקום השני כשהיא במרחק של שתי נקודות מברצלונה ובמחזור הבא תקווה לצאת לדרך חדשה נגד אייבר. בטיס מנגד יצאה מרצף מאכזב של שישה משחקים ללא ניצחון ועלתה למקום ה-12.

ויאדוליד – אתלטיק בילבאו 4:1
במחזור הקודם הבאסקים קטעו רצף נוראי של עשרה משחקי ליגה ללא ניצחון וארבעה הפסדים ברציפות עם ניצחון על ויאריאל. כעת הם חיברו ניצחון שני ברציפות שהעלה אותם למקום התשיעי והמרחק שלהם מהמקום הרביעי עומד על תשע נקודות, זאת אחרי שעלו באמצע השבוע שעבר לגמר הגביע למרות הפסד 2:1 לגרנאדה, ויש לבילבאו עוד הרבה על מה להילחם העונה. מנגד, עבור המארחת מהמקום ה-15 זהו הפסד שני ברצף והם רחוקים רק ארבע נקודות מהקו האדום.

כבר בדקה הרביעית אונאי לופס העלה את האורחת ליתרון עם שער אדיר מכדור חופשי שנבעט ממרחק של 24 מטרים, ובדקה ה-24 ראול גרסיה הכפיל את התוצאה עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של איניגו קורדובה. במחצית השנייה ויאדוליד לחצה וניסתה להשיג שער מצמק בהקדם האפשרי, אך הוא הגיע רק בדקה ה-77 מביצוע פנטסטי של סנדרו רמירס, שחתך מהאגף השמאלי לכיוון המרכז ושלח בעיטה נהדרת לעבר הרשת, אך הדבר לא הציל את קבוצתו ואיניאקי וויליאמס קבע 1:3 בדקה ה-87 אחרי טעות קשה בהגנת המארחת. תוצאת המשחק נקבעה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מבעיטה חדה ומצוינת של איניגו קורדובה.


ראול גרסיה חוגג (האינסטגרם הרשמי של אתלטיק בילבאו)

ויאריאל – לגאנס 2:1
הפסד שלישי ברציפות לצוללת הצהובה, שנותרה במקום השמיני ורחוקה שמונה נקודות מהמקום הרביעי. מנגד, עבור האורחת, שקטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, מדובר בניצחון סופר חשוב לקרבות התחתית, והיא נמצאת כרגע מתחת לקו האדום במקום ה-19, אך צמצמה את הפער מסלטה ויגו מהמקום ה-17 לשלוש נקודות בלבד.

זה נפתח טוב עבור ויאריאל, שעלתה ליתרון כבר אחרי חמש דקות מנגיחה של ג'רארד מורנו אחרי בישול של סנטי קאסורלה, אך לא ברור מה קרה לקבוצה במחצית השנייה – אליה היא פשוט לא הגיעה וכלל לא איימה על שער היריבה. השוויון הגיע בדקה ה-47 משער פשוט אדיר של אוסקר רודריגס (המושאל מריאל מדריד), שבעט טיל אדיר מהאוויר אל המשקוף ופנימה. בדקה ה-70 אוסקר השלים מהפך בזכות פנדל מדויק והעניק לקבוצתו נקודות יקרות במיוחד.

אוסאסונה – אספניול 0:1
הקבוצה מפמפלונה השיגה שלוש נקודות חשובות בבית, אחרי שרשמה את ניצחונה השני בלבד בששת המחזורים האחרונים וקטעה רצף של שני הפסדים. הקטלונים ממשיכים לשקוע ומדורגים במקום האחרון בטבלה, במרחק שש נקודות מסלטה ויגו שמעל הקו האדום. רוברטו טורס כבש את השער היחיד במשחק עם בעיטת עונשין מדויקת בדקה ה-51.

האורחת העבירה את 10 הדקות האחרונות של המשחק עם שחקן פחות, לאחר שהשוער דייגו לופס הורחק בצהוב שני עקב נגיעה בכדור בידו מחוץ לרחבה והבלם האורוגוואי, ליאנדרו קאבררה, נאלץ לעמוד בין הקורות כיוון שהמאמן אבלרדו ניצל את כל החילופים לפני כן.


שחקני אוסאסונה חוגגים (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

לבאנטה – גראנדה 1:1
העולה החדשה ממשיכה לשמור על המקום התשיעי לאחר חלוקת נקודות באצטדיון סיוטאט דה ולנסיה. רוג'ר מרטי כבש ראשון בדקה ה-11 מבישול של חוסה לואיס מוראלס ודרווין מאצ'יס כבש את השביעי שלו העונה בדקה ה-60 וקבע את תוצאת המשחק. לבאנטה תסיים את המחזור במקום ה-12.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי