שני המחזורים הקרובים בספרד ללא קהל. בגרמניה, משחק בדלתיים סגורות לראשונה

סנטיאגו ברנבאו
סנטיאגו ברנבאו | Gettyimages

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה במדינה, משרד הספורט הורה על שבועיים בהם הדלתות יהיו סגורות בפני האוהדים בכל הענפים. בבונדסליגה, הדרבי בין דורטמונד לשאלקה והמשחק בין גלדבאך לקלן ייערכו ללא קהל

(גודל טקסט)

מדי יום נגיף הקורונה המתפשט ברחבי אירופה גורם לשינויים רבים בעולם הספורט, כאשר היום (שלישי) הודיעה ההתאחדות הספרדית באופן רשמי כי שני המחזורים הקרובים (28 ו-29 בליגה הראשונה, 32 ו-33 בשנייה) יתקיימו ללא קהל.

במבט מהיר, ניתן לראות כי ההנחיה החדשה פוגעת הכי חזק בריאל מדריד, שתשחק את שני המשחקים הקרובים שלה בליגה בסנטיאגו ברנבאו, אולם ההאוהדים שלה לא יהיו שם כדי לעזור לה נגד ולנסיה ואייבר. ברצלונה לעומת זאת עתידה לשחק במחזור הקרוב אצל מאיורקה, ולאחר מכן תארח את לגאנס בקאמפ נואו הריק.

בתוך כך, משחק בבונדסליה ייערך בפעם הראשונה בהיסטוריה ללא קהל, כאשר בורוסיה מנשנגלדבאך תארח את פ.צ קלן בדלתיים סגורות במשחק שיינעל את המחזור ה-25 (רביעי החל מ-19:25, שידור ישיר בספורט1). מאוחר יותר נודע כי גם המשחק בין ורדר ברמן לבאייר לברקוזן והדרבי בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה ייערכו בדלתיים סגורות. הצהובים-שחורים הבהירו בפני האוהדים כי כספם יוחזר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי