המטרה העיקרית של בארסה: חידוש החוזים של מסי וטר שטגן

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

ב"ספורט" טוענים שהנהלת הקטלונים רוצה לנצל את השבתת הליגה כדי להבטיח את עתידם של הקפטן והשוער. במועדון וישנה אופטימיות לגבי שניהם, על אף שדרוג השכר הגדול שדרש הגרמני

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הנהלת ברצלונה נחושה לנצל את תקופת ההשבתה של הליגה הספרדית על מנת להכין את הקרקע לעתיד, בין העונה הנוכחית תתחדש לאחר "פגרת הקורונה" או לא. ב"ספורט" פורסם היום (ראשון) כי נשיא המועדון ג'וזפ ברתומאו והמנכ"ל אוסקר גראו כבר החלו לעבוד על שתי המטרות העיקריות: חידוש החוזים של ליאו מסי ומארק אנדרה טר שטגן. בכלי התקשורת הספרדי טוענים שהתחושה לגבי השניים חיובית לאור מערכת היחסים הטובה בין הצדדים והרצון של השחקנים להמשיך בשורות הבלאוגרנה.

המקרה של מסי שונה מעט לעומת שאר השחקנים, כיוון שכזכור, החודש שלו מתחדש מדי שנה בעקבות הסעיף המאפשר לו לעזוב את הקבוצה בכל קיץ, אם ירצה בכך. לכן, אנשי הניהול הספורטיבי של המועדון אינם מתערבים במגעים ומי שמנהל את המשא ומתן מול נציגיו של מסי הוא ברתומאו עצמו. בספרד ציינו שמסי תמיד הביע את רצונו להישאר בקבוצה בה גדל ושיחק כל הקריירה וכן בעיר ברצלונה.

בנוגע לטר שטגן, שללא ספק הפך לשחקן השני בחשיבותו בקבוצה בעונה הנוכחית, כבר התקיימו ארבע פגישות עם נציגיו של השוער אשר הבהירו את תנאיו, ברצלונה שואפת להשאיר אותו אצלה עד 2024. הגרמני מודע לחשיבות שלו ולכן דרש שדרוג ניכר בשכר. טרם הושג סיכום, אך בקטלוניה מאמינים שהצדדים יוכלו להגיע להבנות במהלך חודש אפריל.

מסי וטר שטגן. בראש סדר העדיפויות של בארסה (Alex Caparros/Getty Images)
מסי וטר שטגן. בראש סדר העדיפויות של בארסה (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי