דיווח: ברצלונה רוצה את אובמיאנג, טר שטגן בוחן את ההצעה שקיבל

פייר-אמריק אובמיאנג
פייר-אמריק אובמיאנג | Catherine Ivill/Getty Images

בשער "ספורט" נטען כי חלוץ ארסנל שהיה על הכוונת בחורף - עשוי להגיע בקיץ. חוזהו מסתיים ב-2021. באיטליה נחשף כי השוער קיבל הצעה של 6.3 מיליון יורו לעונה ובונוסים נוספים. וגם: מסי עדיין המלך של "לה-ליגה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם לא ממש משחקים כדורגל באירופה כרגע בשל התפשטות הקורונה, אך אין ספק שהקבוצות הגדולות החלו לחשוב גם על שינויים אפשריים בסגל. בטח אם מדובר בברצלונה. לאחר דיווחים מסוימים על ניימאר, ב"ספורט" הפנו את הזרקור לעבר שחקן אחר: פייר אמריק אובמיאנג.

 
 
"אובמיאנג בהמתנה", נכתב בשער העיתון שם ציינו כי חלוצה של ארסנל רוצה להגיע ובמועדון מעוניינים בו מאוד, והשידוך שלא התרחש בחורף עשוי לקרות בקיץ. באנגליה כבר היו פרסומים על כך שהחלוץ מגאבון לא רוצה להמשיך בתותחנים משום ששוב יישארו מחוץ לליגת האלופות, וגם המקום בליגה האירופית רחוק מלהיות מובטח. החלוץ בן ה-30 שנמצא כבר שנתיים בלונדון בהם כבש 61 שערים ב-96 הופעות, מסיים את חוזהו בקיץ 2021.

תיירי הנרי וססק פברגאס עברו לברצלונה ב-2007/08 ו-2011/12 בהתאמה על אף שהיו קפטנים של ארסנל ושחקנים נוספים שעשו את המעבר הם אלכסנדר חלב, עמנואל פטי, מארק אוברמרס ואלכסנדר סונג וזו רשימה חלקית בלבד.

 

בינתיים, בברצלונה מעבירים הילוך בכל הנוגע לנסיונות להאריך את חוזהו של השוער המצוין מארק אנדרה טר שטגן. מעבר ליכולתו המקצועית בקבוצה רואים בו גם כאחד מהמנהיגים של חדר ההלבשה. באיטליה הצטרפו לדיווחים על הנסיונות להאריך את חוזהו עד 2024. מעבר לכך, העיתונאי האיטלקי ניקולו שרירה הוסיף פרטים חדשים. לפי הדיווח, ברצלונה הציעה לשוער משכורת של 6.3 מיליון יורו לעונה, שדרוג של כמיליון וחצי יורו, יחד עם בונוסים. השוער בהחלט רוצה להישאר בקאמפ נואו אך נכון לעכשיו בוחן את ההצעה ולא ממהר להשיב בחיוב.

בנושא אחר, בספרד מצאו זמן לשבח שוב את מסי. "הוא עדיין המלך של הלה-ליגה", נכתב ב"אס" המזוהה דווקא עם מדריד. מסי הוא שיאן השערים (19) והבישולים (12), השחקן שרשם הכי הרבה דריבלים מוצלחים (118) וגם זה שאיים הכי הרבה פעמים על השער (105). עוד נכתב כי הוא מקווה לנצל את הפגרה הכפויה כדי לנוח ולחזור למצב גופני בו היה באוקטובר-נובמבר, כשכבש תשעה שערים בשבעה משחקים.

עוד בברצלונה, בספרד ציינו לטובה את שני שחקני הרכש, פרנקי דה יונג ואנטואן גריזמן שאמנם לא תמיד היו בשיאם העונה אך בהחלט היו היחידים שתמיד זמינים – בעוד ישנם שחקנים שסבלו כבר משלוש פציעות, הרי שהם לא נפצעו ולו פעם אחת.

המלך של ה"לה-ליגה". ליאו מסי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי