נשיא סרביה: "לוקה יוביץ' ייעצר, אם ייצא שוב מביתו"

לוקה יוביץ' מאוכזב
לוקה יוביץ' מאוכזב | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

אלכסנדר ווצ'יץ' ביקר את החלטתם של שחקן ריאל מדריד וניקולה נינקוביץ' מאסקולי להפר בידוד ולשוב למולדתם: "אבהיר להם שחייהם של האזרחים חשובים הרבה יותר מהכסף שלהם"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ' ממשיך לעורר סערה בספרד אחרי שהמריא למולדתו סרביה, אף על פי שהיה צריך לשהות בבידוד, בעקבות הדבקתו של שחקן קבוצת הכדורסל, טריי תומפקינס. כבר אתמול (חמישי) ראש ממשלת סרביה תקפה את המהלך של השחקן בן ה-22 לעזוב את ספרד ומאוחר יותר הגיע תורו של נשיא המדינה, אלכסנדר ווצ'יץ' להתייחס לסוגיה.

"אחד מהם נמצא בבית מלון (הכוונה לניקולה נינקוביץ' מאסקולי) והשני בדירתו (הפעם הוא מתייחס ללוקה יוביץ'). אם אחד מהם שוב יפר את הבידוד הוא ייעצר. אני חושב שהשניים מתחרטים על מה שהם עשו, אבל בכל זאת אבהיר להם שחייהם של האזרחים חשובים הרבה יותר מהכסף שלהם. למרות זאת אני לא מתכוון לצלוב אף אחד".

יש לציין כי עוד לפני דבריו של הנשיא השחקן עצמו התייחס למצב בחשבון האינסטגרם שלו: "צר לי מאוד שבימים האלו כותבים עלי ומדברים עלי במקום על הגיבורים האמתיים. כשהייתי בספרד הבדיקה שלי נמצאה שלילית והחלטתי לתמוך במשפחה ובעם שלי לאחר שהמועדון הסכים לכך. גם בסרביה נבדקתי וגם הפעם התוצאות היו שליליות. אני מתנצל בכל מי שיכולתי לסכן באיזושהי צורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי