העמדה הראשונה, חולצת הכדורגל והיריב הכי קשה: שאלות ותשובות עם טר שטגן

מארק אנדרה טר שטגן
מארק אנדרה טר שטגן | Thomas Eisenhuth/Getty Images

שוערה של ברצלונה היה בקשר עם האוהדים דרך הרשתות החברתיות וחשף שהחל את הקריירה כחלוץ, סיפר מי היה האליל שלו ומי השחקן ששר הכי יפה בחדר ההלבשה. וגם: הרמונטדה נגד פ.ס.ז'

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מארק אנדרה טר שטגן (27) הוא ללא ספק אחד השחקנים האהובים בברצלונה שם מחכים שיאריך את חוזהו במועדון, ומהשוערים הטובים ביותר בעולם. השוער הגרמני ניצל את הפגרה הכפויה וענה לשאלות האוהדים דרך הטוויטר, מאליליו בכדורגל ועד לחייו האישיים והשגרה בצל הקורונה. טר שטגן אמר: "אני עם אשתי דני ובני בן. אני נהנה להיות הורה. אני עובד כל יום, מבשל, מנקה את הבית, מדבר עם המשפחה, קורא ושותה קפה". כשנשאל על משחקי וידאו אמר: "לא ממש. בעבר שיחקתי בפיפ"א".

 
 
הרגע המאושר בחייו: "כשהפכתי להיות אבא, זה אושר שלא ניתן לתאר. הייתי חסר מילים, לעולם לא אשכח את זה". כשנשאל על ה-1:6 נגד פריז סן ז'רמן: "זה היה רגע יוצא דופן, בלתי נתפס. באותן דקות אתה לא ממש יכול לחשוב אלא רק ליהנות".
 
 
התחביבים שלו: "אני מנסה להשתפר כל יום. אני לא יודע אם אני מומחה לקפה אבל אני טוב בזה". כשנשאל על ענפי ספורט אחרים אמר: "הלכתי פעם אחת לראות כדוריד, אני מחכה שיזמינו אותי שוב כשהכל יירגע". כשנשאל על הפינה האהובה עליו בברצלונה: "אני לא יודע, אבל כשיש יום בהיר אז אני אוהב להיות ליד הים".
 

כשנשאל על "אגדה גרמנית" בחר באוליבר קאן, שוער העבר של באיירן מינכן והנבחרת, וסיפר שחולצת הכדורגל הראשונה שלו הייתה של סטפן אפנברג, הקשר הגרמני ששיחק גם כן בבאיירן". כשנשאל האם ישן פעם עם כדור ענה בפשטות: "לא".
 
 
השחקן ששר הכי טוב בחדר ההלבשה: "השחקן שנתקלתי בו ועושה את זה בצורה הטובה ביותר הוא קווין פרינס בואטנג".
 
 
החלוץ החזק ביותר אותו פגש: "הייתי אומר אריץ' אדוריז מאתלטיק בילבאו".
 
 
הדבר הכי חשוב כשוער: "לעבוד קשה, להיות מרוכז אבל גם ליהנות מהתפקיד הזה". אם לא היית שוער באיזה עמדה היית משחק: "אהבתי מאוד לכבוש שערים, כילד שיחקתי חלוץ, אבל אני שמח מההחלטה שלי להיות שוער".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי