אקס ברצלונה בווידוי: "פרקתי לצ'אבי את הכתף בגלל תרגיל בג'ודו"

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | David Ramos/Getty Images

בודווין זנדן ששיחק במועדון הקטאלוני במשך ארבע עונות, סיפר בראיון על התקרית המשונה: "ניסיתי לעשות עליו תרגיל ולא ידעתי שלמיטה שנשען עליה היו גלגלים. הוא הושבת לארבעה שבועות!"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שחקן העבר בודווין זנדן לא זכור יותר מדי לטובה בקדנציה בברצלונה. ההולנדי עבר לקבוצה הקטאלונית תמורת 12 מיליון יורו ובארבע השנים ששיחק בשורותייה כבש שלושה שערים בלבד ב-95 הופעות. זנדן כיום שמשמש בימים אלו כעוזר המאמן של פ.ס.וו. איינדהובן, סיפק במהלך ראיון ב'פור פור טו' וידיו שעלול לגרום לאוהדים הקטאלונים לחבב אותו אפילו פחות.

בודווין בנו לשעבר של הג'ודוקא פייר זנדן סיפר שהיה מחויב להמשיך את המסורת: "כילד נאלצתי ללכת לשיעורי הג'ודו של אבי, זה הוקם כעסק משפחתי שנשאר עד היום. אבי כבר בן 80 והוא עדיין מעורב בתחום".

ההולנדי המשיך וסיפר על תקרית לא נעימה שנבעה בעקבות תרגיל שניסה לעשות לכוכב ברצלונה צ'אבי: "ניסיתי לעשות תרגיל בג'ודו על צ'אבי ואני לא ידעתי שלמיטה שנשען עליה היו גלגלים וכתוצאה מכך הוא פרק את הכתף והושבת לארבעה שבועות!".

אחרי התקופה בברצלונה עזב לצ'לסי ומשם למידלסברו, מארסיי ובסנדרלנד תלה את הנעליים בגיל 34. צ'אבי לעומתו התאושש מהפציעה והפך לאחד השחקנים החשובים של ברצלונה בתור הזהב של המאה ה-21 כאשר זכה ארבע פעמים בליגת האלופות ובעוד שמונה תארי אליפות.


בודווין זנדן במדי ברצלונה. ויתר על קריירת הג'ודו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי