בספרד הציגו את המשימות של ריאל מדריד לקיץ, הזאר שובר שתיקה

אדן הזאר
אדן הזאר. סיכום העונה שלו בתמונה אחת | Soccrates Images / Contributor

צירוף חלוץ בעדיפות, רכישתו של ואן דה ביק, חזרתו של אודגור ועוד. ב"אס" התייחסו לפוגבה: "זה עכשיו או לעולם לא". הכוכב הודה: "העונה הזו רעה אך זו עונת הסתגלות, ישפטו אותי בעונה הבאה". וגם: דחיית היורו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין לא יודעת כמובן מתי הכדורגל בספרד יחזור אך נראה שהבלאנקוס כבר חושבים כיצד תיראה הקבוצה בעונה הבאה 2020/21. בכלי התקשורת בספרד משערים שהפעם יהיו שינויים בהיקף רחב יותר מאשר בקיץ האחרון. "שבע המשימות" של ריאל מדריד לקראית הקיץ נכתב בשער "מארקה", עיתון הספורט הגדול בספרד המזוהה עם המועדון.

נכתב שהחתמת חלוץ בעל שיעור קומה נמצאת בראש סדר העדיפויות, קיימת אפשרות ממשית להחתמתו של דוני ואן דה ביק ויש הסכם עם אייאקס. גם החזרתו של מרטין אודגור שבלט בריאל סוסיאדד העונה עומדת על הפרק, בעוד לגבי אשרף חכימי המושאל לבורוסיה דורטמונד יש סימני שאלה. ומה עם הסגל הנוכחי?  ההמשכיות של לוקה מודריץ' עדיין תלויה באוויר, הבלאנקוס צריכים לקבוע מי יהיה השוער השני – אפונס אראולה או האוקריאני הצעירי אנדריי לונין שרק מסתובב בהשאלות, ונראה שדני סבאיוס יושאל שוב או יימכר לצמיתות.

בשער "אס" התייחסו לפול פוגבה. "זה עכשיו או לעולם לא". הצרפתי הרי מסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ הבא. זינדין זידאן, שחלם לצרפו בכל קיץ מאז התמנה למאמן הבלאנקוס – צפוי לעשות ניסיון אחרון, והאפשרות שיגיע כמובן תשפיע על ההחלטות האחרות שייעשו במועדון. ואת ההצהרה של סוכנו מינו ראיולה קשה לשכוח.

מי שבוודאות יהיה חלק מהבלאנקוס בעונה הבאה הוא אדן הזאר, שהגיע הקיץ בקול תרועה רמה אך נכנע לפציעות. הבלגי שבר שתיקה והתראיין לראשונה מאז נפצע נגד לבאנטה, רגע לפני השבוע החשוב של העונה נגד מנצ'סטר סיטי וברצלונה.  הזאר הודה שהוא מעט חושש מהקורונה כמו כולם ולדבריו "אף אחד לא חסין"  ועידכן על מצבו: "אני בסדר גמור, מטפל מעצמי בלי לצאת מהבית, הסירו לי את התפרים, אני עובד קצת יותר קשה, אני הולך רגיל".

על דחיית היורו: "קיוויתי שנשחק כרגיל, הייתי מגיע כשיר בכל מקרה, האיכות לא הולכת לאיבוד (צוחק).  אם כי חסר קצב משחק, זה נכון. לכולנו תהיה עוד שנה נוספת להמתין, אני חושב שזה קשה לאוהדים כי הם מחכים לטורניר כזה, אבל בחיים יש סדר עדיפויות ברור. אני מחכה לטורניר בקוצר רוח".

הבלגי הודה שהוא חווה עונה מאכזבת אבל הבטיח שיהיה טוב יותר בעונה הבאה: "אני מאוד מחכה לחזור לשחק, זידאן דיבר איתי אתמול (שלשום) וגם הוא לא יודע מתי השגרה תחזור. כל השחקנים שומרים על כושר. העונה הראשונה שלי בריאל היא עונה רעה, זה נכון, אבל לא הכל רע, זו שנת הסתגלות. הקבוצה טובה מאוד, פגשתי שחקנים חדשים והתחברתי, בשבילי זו חוויה נהדרת. צריך לזכור שיש לי עוד ארבע שנים בחוזה. ישפטו אותי בעונה הבאה".


הזאר. משוכנע שיעמוד בציפיות (David Ramos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי