"הוא יקר מדי": ברצלונה פרשה מהמירוץ להחתמתו של קמאבינגה

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

לפי 'מונדו דפורטיבו' הקבוצה מבירת קטאלוניה לא תנסה לרכוש את הקשר בן ה-17 של ראן, שצפוי לעלות כ-50 מיליון יורו, טאנגי אנדומבלה מועמד להצטרף. במועדון מאמינים: טר שטגן יחתום על חוזה חדש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל הקיצוץ המסתמן בקרב שחקני ברצלונה, במועדון חושבים על העונה הבאה ומחפשים חיזוק למרכז השדה. בצוות המקצועי סימנו את קשרה האנגולי של ראן אדוארדו קמאבינגה בן ה-17, המבוקש גם על ידי בורוסיה דורטמונד וריאל מדריד, אבל היום (שישי) בתקשורת הספרדית פורסם כי השחקן ירד מהפרק בטענה שהוא "יקר מדי". ראן צפויה לדרוש עבור הקשר המוכשר כ-50 מיליון יורו ובעקבות המצב המסתמן ברצלונה לא תוכל לעמוד בכך ותעדיף לוותר על הרפתקאות כלכליות נוספות.

לעומת זאת, מי שסומן כמועמד די מפתיע הוא קשרה של טוטנהאם טאנגי אנדומבלה. הצרפתי בן ה-23 הגיע עם המון ציפיות לטוטנהאם כאשר נרכש מליון בסכום שיא של 60 מיליון יורו והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון, אך איבד את מעמדו מאז הגעתו של ז'וזה מוריניו ובמשחקים האחרונים בעיקר עולה מהספסל.

בנושא אחר, אחד מסימני השאלה הגדולים בקטאלוניה המו"מ לגבי חידוש החוזה של השוער מארק-אנדרה טר שטגן. הגרמני בן ה-27 שהצטרף לאלופה הספרדית לפני קרוב לשש שנים, אמנם חתום עד 2022 ובמועדון מנסים להאריך את כהונתו בחמש שנים נוספות.


טאנגי אנדומבלה. יגיע לברצלונה אחרי עונה מאכזבת בטוטנהאם? (Dan Istitene/Getty Images)

בימים האחרונים דיווחו בכלי התקשורת השונים בספרד, השוער סירב להצעה האחרונה, מתוך רצון להשוות את שכרו לשל השחקנים הבכירים בקבוצה, אבל בקבוצה בטוחים שהעניין יגיע להסדר. ב'מונדו דפורטיבו' פרסמו תגובה של גורם במועדון שטוען: "טר שטגן יחדש את החוזה בוודאות לארבע או לחמש שנים אני בטוח" ובמקביל אישר שכעת העלייה בשכר עלולה להוות מכשול קל, בגלל שכל הקבוצה נמצאת בתקופה של צמצום הוצאות בגלל משבר הקורונה.

אבל במועדון מבינים את חשיבותו של השוער הגרמני, שנחשב לאחד הטובים בעולם וכן מאמינים כי מגיע לו לעלות במדרגת השכר ולהפוך לאחד מהמרווחים הגדולים בקרב השחקנים, וככל הנראה הפתרון יימצא בסיום משבר הקורונה, כאשר הכל יחזור לשגרה.

בברצלונה אופטימים לקראת המשך דרכו בקבוצה. מארק אנדרה טר שטגן (Thomas Eisenhuth/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי