פיקה: "כשאנשים זקוקים לנו ברור שאנחנו מתאחדים"

סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה
סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

בלם ברצלונה השתתף בפסטיבל המיוחד של "לה-ליגה" שנועד לגיוס כספים: "היריבות היא רק על כר הדשא. עוד יהיו ימים קשים אך נתגבר על כך". ראמוס: "מקווה שנוכל ליהנות במהרה ממוזיקה וכדורגל"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד מתגעגעים מאוד לכדורגל אך כולם יודעים שחזרת הליגה עוד רחוקה מאוד. הממשלה גזרה על התושבים להישאר לפחות שלושה שבועות נוספים בבית בצל המלחמה בקורונה. בינתיים, הלה-ליגה ארגנה יוזמה מבורכת בהשתתפות שחקני הליגה המובילים, מוזיקאים ועוד במטרה להמשיך את קמפיין ההישארות בבתים ולגייס תרומות למלחמה בקורונה. במדינה מעריכים כי 180 מדינות יצפו בסרטון שיגיעו ללמעלה מ-500 מיליון צפיות.

ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה, סיפר: "אלה ימים לא רגילים. אנחנו לא מתאמנים על כר הדשא אלא רק במרפסת ובבית, מנסים לשמור על כושר. ההורים הם כמו מגנטים. לאן שאנחנו לא הולכים – הילדים באיתם איתנו (צוחק). ברור שזה מצב לא קל. אבל בסוף ננצח וזה מה שחשוב. הפרויקט של הליגה מרגש, גם אותנו השחקנים, גם את הקבוצות וגם את האוהדים. אני חושב שזה משהו ייחודי וכל העולם צריך לאמץ אותו".

שמים את היריבות בצד:" היריבות קיימת רק כשאנחנו במגרש, אנשים חייבים להבין את זה. לדוגמא משחקי הדרבי השונים, הקלאסיקו. והנה כשאנשים זקוקים לנו – כולנו מתאחדים ובגדול וזה ראוי להערכה, זה גורם לנו לגאווה להיות חלק מהמשפחה של הליגה הספרדית. אני בטוח שיהיו עוד זמנים קשים, אנשים יסבלו, חלק יהיו חולים, אבל אם נמשיך כך נהיה בלתי מנוצחים".

שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר שטגן, סיפר בראיון: "התקשורת עם המועדון היא לא מסובכת, אנחנו מתאמנים כמה שחקנים ביחד, עושים המ שאומרים לנו ומנסים להישאר עם ראש פתוח, לעתים עושים דברים אחרים. מה הכי חסר לי בכדורגל? אפילו לעלות לכר הדשא, אני רוצה לחוות את זה שוב, זה הדבר שאני הכי מתגעגע אליו. כמובן שאני רוצה לצאת החוצה".

 

"אני מקווה שבמהירות נמשיך ליהנות ממוזיקה ומכדורגל טוב ונתנתק מהצרות", אמר סרחיו ראמוס קפטן ריאל מדריד. רפאל נדאל טניסאי העל אמר: "הפרויקט הזה יוביל אותנו להצלחות גדולות". חואקין סאנצ'ס כהרגלו התלוצץ: "אנחנו הולכים כולם יחד לשלוח את הנגיף הזה הביתה. אני ממשיך להיות תקוע בבית עם אשתי אבל זה לא נורא כל כך, אני מסתכל עליה והיא מאוד יפה. אני שמח להיות מוקף באנשים טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי