טר שטגן: "שואלים אותי על שחקנים ואני מתקשה להבדיל"

ליונל מסי, מארק אנדרה טר שטגן
ליונל מסי, מארק אנדרה טר שטגן | Alex Caparros/Getty Images

בראיון לעיתון 'אל פאיס', שוער ברצלונה חשף כי הוא לא ממש מתעניין בכדורגל: "אין לי הרבה מושג" ודיבר על אוהדי ברצלונה ובעיות הזיכרון מהן הוא סובל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל משבר הקורונה, מארק אנדרה טר שטגן מברצלונה התראיין הבוקר (ראשון) לעיתון הספרדי 'אל פאיס' וחשף כי הוא לא ממש מתעניין בכדורגל. "אני לא צופה כמעט במשחקים, רק כשחברים שלי משחקים או כשיש משחקים ממש טובים. אין לי הרבה מושג בכדורגל. לפעמים שואלים אותי על שמות של שחקנים ואין לי ממש מושג".

השוער הגרמני הוסיף וסיפר כי הוא סובל מבעיות זיכרון: "כששמים לנו וידאו, אני מתקשה להבדיל בין שחקנים יריבים, אני פשוט לא מצליח לזכור את השמות שלהם".

ההבדל בין אוהדי ברצלונה לאוהדים במולדתו גרמניה: "הקאמפ נואו זה אצטדיון מיוחד, עם מנטליות שונה לחלוטין מאשר ביציעים בגרמניה, שם שרים יותר ומתמקדים בקבוצה. הקהל של ברצלונה מעריך יותר שחקנים ופעולות. זה שונה ממה שהכרתי והאמת שאני אוהב את זה. לדוגמא, כשפרנקי דה יונג עושה פעולה מיוחדת על כרה דשא, הקהל מריע לו על כך וממש חוגג את זה".

"אני אוהב את המשחקים נגד אתלטיקו מדריד, כי האוהדים שלהם דוחפים את השחקנים קדימה", סיפר טר שטגן. "אצטדיונים נוספים שמשכו את תשומת ליבי? סאן פאולו של נאפולי. הוא אמנם לא מודרני, אבל יש בהחלט יש בו משהו מאוד מיוחד. זה כמובן תלוי באוהדים".

על משבר הקורונה והחיים בברצלונה באופן כללי: "לגבי המגיפה, כדורגל לא נמצא בעדיפות הראשונה שלנו כרגע. אני מנסה לשמור על רגוע ולהישאר כמה שיותר בבית. לגבי החיים שלי בעיר, מהיום הראשון ניסיתי להשתלב במהירות ולהכיר את התרבות. כולם עזו לי ולמשפחתי להרגיש טוב. יש דברים שאני מאוד אוהב פה, כמו האוכל, מזג האוויר והים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי