צ'אבי: "אני רוצה לחזור לברצלונה יחד עם פויול וג'ורדי קרויף"

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP/Getty Images

מאמן אל סעד סיפר על תוכניותיו העתידיות כאשר יחזור לקבוצתו המיתולוגית: "אגיע רק בתנאי שאתחיל את הכל מחדש, אני רוצה לעבוד לצד אנשי מקצוע נאמנים". וגם: נושא החיזוק והאם יהיה מוכן לעבוד תחת ברתומאו?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

צ'אבי הרננדס ניצל את הפגרה ודיבר היום (ראשון) שוב על ההצעה שקיבל מברצלונה להחליף את ארנסטו ואלוורדה, אך בשונה מהתייחסות לקוניות בהן רק סיפר כי לא היה מוכן לעזוב את קבוצתו אל סעד באמצע העונה, הפעם חשף בראיון מקיף בספרד מה הוא מתכנן לעשות ביום שיסגור מעגל וישוב לבירת קטאלוניה כמאמן.

"ברור שאני רוצה לחזור לברצלונה, אני מאוד נרגש לחשוב על כך. לפני אותם שנים לא הייתי מוכן, אבל עכשיו אחרי שיש ניסיון באימון אני כן חושב שאוכל לתרום דברים לשחקנים", אמר צ'אבי שהבהיר: "אני אגיע רק בתנאי שאתחיל את הפרוייקט מאפס וקבלת ההחלטות יהיו שלי".

צ'אבי המשיך וסיפר על הצוות שהוא רוצה לבנות שכולל גם את המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב לשעבר, ג'ורדי קרויף: " הייתי רוצה לעבוד יחד עם אנשים בעלי ביטחון ונאמנות. לא יכול להיות מישהו רעיל בחדר ההלבשה. אני רוצה שקרלס פויול שהיה קפטן ברצלונה בתקופתי יהיה לצידי בנוסף לג'ורדי קרויף – איש עסקים טוב מאוד עם הרבה ניסיון בתחום הטכני. אנחנו נקבל את ההחלטות כצוות, אם כי המילה האחרונה תהיה שלי".


ג'ורדי קרויף. בקרוב בברצלונה? (דני מרון)

על הסגל אמר צ'אבי: "חלק גדול מהסגל נראה לי איכותי בצורה יוצאת דופן. מארק אנדרה טר שטגן, ג'רארד פיקה, גורדי אלבה, חרסיו בוסקטס הם הטובים ביותר בעולם בעמדה שלהם וליאו מסי הוא השחקן הטוב בעולם. בנוסף גם לואיס סוארס, פרנקי דה יונג וארתור הם שחקנים מאוד טובים. הייתי מחזק בעמדת הכנף והייתי מצרף שחקן בסגנון של ניימאר. אני לא יודע אם הוא ישתלב בנושא החברתי, אבל אין ספק שזוהי תהיה חתימה מרהיבה. במועדון יש הרבה שחקנים טובים במרכז השדה, הבעיה היא בכנפיים".

יחד עם כל ההצהרות הנוקבות המאמן בן ה-40 מתעקש שחזרתו לקבוצה בה שיחק רב הקריירה לא תהיה תלויה בנשיא כזה או אחר: "אין לי שום בעיה נגד אף אחד במועדון ואין לי קשר רע עם הנשיא הנוכחי ג'וספ מריה ברתומאו. זה נכון שאני מסתדר היטב עם ז'ואן לאפורטה ו-ויקטור פונט, אבל אני אהיה מוכן לעבוד תחת כל אחד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי