דיווח: "קלופ מאוהב בדמבלה", ינסה לרכוש אותו מברצלונה

עוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן, סמואל אומטיטי
עוסמאן דמבלה, אנטואן גריזמן, סמואל אומטיטי | David Ramos/Getty Images

ב"ספורט" הקטלוני דווח שמנג'ר ליברפול מקווה לחזק את ההתקפה עם הצרפתי של הקטלונים. במקביל, האיש שגילה את גריזמן בגיל 14 וצירף אותו לריאל סוסיאדד הודה: "יש לו בעיות, רואים שהוא לא מרוצה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

נכון שעולם הכדורגל בימים אלה נעצר וכבר עתה מודים ראשי הענף כי לווירוס הקורונה תהיה השפעה עצומה על המשחק – השפעות כלכליות בין אם יחודשו בסופו של דבר הליגות לעונת 2019/20 או שלא – אבל משמעות הדבר שגם יכולות להתבצע מספר עסקאות שכלל לא ציפינו להן, לאור צורך אפשרי של קבוצות למכור נכסים, משמע שחקני מפתח, כדי למזער נזקים ככל שניתן.

לכן, ב"ספורט" הקטלוני דיווחו הערב (ראשון) שעל אף הכחשה שפורסמה על ידי המועדון רק בסוף השבוע, עוסמאן דמבלה בהחלט עשוי להיות שחקן שלא יישאר בקבוצה בעונה הבאה. הצרפתי שהגיע מדורטמונד בקיץ 2017 נפצע כבר 11 פעמים מאז נחת בבלאוגרנה ותשע מהן השביתו אותו לזמן מה, כך שבשלוש שנים בברצלונה הוא בילה יותר זמן ביציעים מאשר על הדשא.

העונה רשם דמבלה תשע הופעות בלבד בעקבות ארבע פציעות שונות ואחרי ששולמו עבורו 120 מיליון יורו לפני שלוש שנים ובשל העובדה שחוזהו יסתיים ב-2022, בקבוצה יצטרכו לשקול הצעות עליו אם יהיו כאלה. ולפי "ספורט", מי ששוקלת ברצינות את מועמדותו היא לא אחרת מאשר ליברפול שתנסה לצרפו תמורת 90 מיליון יורו, סכום שאמור לשכנע את ראשי ברצלונה לשחררו. "קלופ התאהב בו", נכתב בדיווח. רק נזכיר שדמבלה הגיע לצהובים-שחורים לעונה אחת אחרי שקלופ עזב, אבל בהחלט ייתכן שלגרמני הייתה השפעה על הבאתו לקבוצה.


גריזמן, דמבלה ומסי (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" עלתה כתבה נוספת על מעמדו של צרפתי אחר בקבוצה, אנטואן גריזמן. הוא הגיע רק בקיץ האחרון מאתלטיקו מדריד ואמנם כבש 14 שערים ובישל ארבעה ב-37 משחקים רשמיים, אבל גם הערב, ממש לא בפעם הראשונה, עסקו בכך שהוא לא הצליח להתאקלם בחדר ההלבשה ולא מרוצה בקבוצה – כך לפחות מעיד אחד הסקאוטים של ריאל סוסיאדד בעבר ומי שלמעשה גילה את גריזמן בן ה-14, אריק אולהטס. 

וכך אמר מי שגילה את גריזמן על מצבו בברצלונה: "זה כואב, כי אני יודע למה אנטואן מסוגל. הוא יכול לעשות הרבה יותר, אבל לא אומר מילה כי הוא מעדיף לעבוד בשקט. אפשר לראות שיש בעיות ושהוא לא מרוצה. הוא רק בן 28, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה בעולם וצריך יותר להתחשב בו, אבל הוא יתגבר על כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי