רואה את הסוף? ליאו מסי בחר את 15 שחקני העתיד

ליאו מסי, פרנקי דה יונג
ליאו מסי, פרנקי דה יונג | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

כוכב ברצלונה התבקש לבחור את השחקנים שיכבשו את הכדורגל האירופי ביום שהוא וכריסטיאנו רונאלדו ייתלו את הנעליים, והכליל רק שניים מקבוצתו. הרשימה המלאה בפנים

(גודל טקסט)

ליאו מסי ניצל את הזמן בפגרה ובחר את 15 "השחקנים הצעירים העולים" של הכדורגל האירופי, ותיאר כל אחד מהם במשפט אחד. מתוך אותם 15 שחקנים מסי בחר רק שניים מברצלונה ובאופן מפתיע גם צמד שחקנים מהיריבה השנואה ריאל מדריד. בנוסף הפרעוש הכליל את טרנט אלכסנדר ארנולד מליברפול, שבישל את שהדיח את ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות אשתקד.

באופן לא מפתיע הבחירה הראשונה הייתה פרנקי דה יונג, אותו תיאר: "אחד השחקנים הכי שלמים שראיתי בגילו" ואחריו קרא בשמו של עוסמאן דמבלה ("המהירות שלו מפחידה באימונים"). הארגנטינאי המשיך והחמיא לכריסטיאן פוליסיק מצ'לסי וג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד.

קפטן ברצלונה לא שכח את מי שנחשב לשחקן שצפוי להפוך לטוב בעולם ביום שיפרוש והוא כמובן קיליאן אמבפה שאמר עליו: "הוא מאוד מהיר ומסוכן מאוד", וגם ז'ואאו פליקס ("אחד השחקנים המרגשים בעולם כרגע") וטרנט אלכסנדר ארנולד ("הוא העתיד של הכדורגל") זכו לפרגון מהפנומן.

את הרשימה חתמו קאי האברץ (באייר לברקוזן, 20), ג'ושוע קימיך (באיירן מינכן, 25), בנג'מין פבאר (באיירן מינכן, 23), מייסון מאונט (צ'לסי, 21), פיל פודן (מנצ'סטר סיטי, 19), חוסאם אאואר (ליון, 21), ושני שחקנים הבלאנקוס לוקה יוביץ' ואדר מיליטאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי