אוהדי אתלטיקו בחרו בסימאונה כמאמן הטוב ביותר, מי החלוץ המועדף?

דייגו סימאונה, אנטואן גריזמן
דייגו סימאונה, אנטואן גריזמן | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

אלפים הצביעו בסקר החגיגי של "מארקה" לכבוד חגיגות ה-117 המתקרבות של מועדון הפאר. הארגנטינאי הועדף על פני ארגוניס ז"ל, שקטף תואר אחר. טורס זכה לחסד נעורים והקדים את פלקאו, אגוארו ואחרים בקרב צמוד

(גודל טקסט)

אחד ממשחקי הכדורגל האחרונים של העונה היה כאשר אתלטיקו מדריד השיגה ניצחון ענק 2:3 על ליברפול באנפילד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. בינתיים, כשהכדורגל מושבת, בתקשורת בספרד החלו בסקרי אוהדים בימים האחרונים עבור המועדון שיחגוג בסוף החודש 117 שנה להיווסדו. במסגרת הסקרים בחרו האוהדים את השוער הטוב ביותר, שחקן ההגנה, שחקן הקישור, החלוץ וכמובן המאמן.

המאמן הנוכחי סימאונה, שהוביל את הקבוצה לשבעה תארים, בין היתר אליפות ספרד, והגיע פעמיים לגמר ליגת האלופות, הקדים את לואיס ארגוניס ז"ל שזכה גם כן בשבעה תארים. צ'ולו נבחר בפער גדול עם 66% לעומת 26% בלבד שבחרו במאמן הספרדי. רדומיר אנטיץ' שהוליך את הקבוצה לדאבל ב-1995-96, קיבל 4%. ארגוניס עצמו זכה ל"תואר" אחר כשנבחר לשחקן הקישור הטוב בתולדות הקבוצה. הוא שיחק באתלטיקו במשך עשור (1964-1974) וזכה בשלוש אליפויות כשחקן, והקדים בפער ניכר את גאבי, קוקה וסימאונה עצמו.

דייגו גודין נבחר לבלם הטוב בהיסטוריה של המועדון. האורוגוואי עזב הקיץ לאינטר אחרי תקופה נהדרת. הוא היה זה שכבש את שער האליפות ההיסטורי בקאמפ נואו במחזור הסיום ב-2013-14, ושער נוסף שלו, בגמר ליגת האלופות – לא הספיק.

יאן אובלק. היה לכם ספק? (Gettyimages)

יאן אובלק שזכה ארבע פעמים בתואר הזאמורה, השוער שספג הכי מעט שערים בספרד, ומחזיק במאזן הטוב בהיסטוריה של הקבוצה – זכה כמובן בתואר השוער המצטיין והקדים את אגדת המועדון אבל ראסינו וכן את טיבו קורטואה.

המאבק הצמוד ביותר היה לגבי האיש בחוד ההתקפה. רק בעשרים השנים האחרונות ידע המועדון אינספור חלוצים מעולים, החל מילד הפלא פרננדו טורס, בשר מבשרה של אתלטיקו ועד אנטואן גריזמן שעזב בקיץ. בסופו של דבר הספרדי, שזכה עם המועדון בגביע אופ"א לפני שעזב, זכה ל-23% מהקולות. פורטה, חוסה גארטה ורדאמל פלקאו (רקורד הכיבושים הטוב ביותר) – קיבלו 17%.דייגו  פורלאן שזכה כפיצ'יצ'י עם המועדון זכה ל-12% מהקולות. גריזמן עם 3%, סרחיו אגוארו עם 2% וקוסטה רק עם אחוז בודד.

פרננדו טורס. הפייבוריט של הקהל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי