דיווח ב'אס': דורטמונד חוששת שריאל מדריד תלך על הולאנד

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

לפי העיתון הספרדי, הצהובים-שחורים התקשרו לסוכנו של החלוץ, מינו ראיולה, ושאלו האם הפרסומים השונים אכן נכונים. בינתיים, הבלאנקוס רק עוקבים אחרי הנורבגי, שיעלה 75 מיליון יורו בלבד בינואר הבא

(גודל טקסט)

העיתון הספרדי "אס" מדווח הבוקר (שישי) שבורוסיה דורטמונד חוששת שריאל מדריד תנסה לצרף את ארלינג הולאנד. על פי אותה כתבה, כל ידיעה חדשותית שעולה בנושא היא כמו פצצה שנוחתת על המועדון הגרמני, שכזכור החתים את ילד הפלא הנורבגי רק במהלך חודש ינואר האחרון תמורת 20 מיליון יורו.

לפי הדיווח, מי שכבר קיבל שיחת טלפון בהולה מראשי דורטמונד הוא סוכנו, מינו ראיולה, שנשאל האם הדיווחים שמתפרסמים בתקשורת הספרדית לגבי החלוץ אכן נכונים. אם וכאשר הבלאנקוס אכן יחליטו להחתים את הנורבגי, במהלך חודש ינואר הבא, כך מתברר, תג המחיר שלו יעמוד על 75 מיליון יורו בלבד.

ריאל מדריד לא ביצעה בשלב זה שום צעד בנוגע להולאנד, אך נציגי המועדון מנהלים אחריו מעקב. החלוץ בן ה-19 הפך לשם דבר באירופה, כשהבקיע העונה לא פחות מ-40 שערים בכל המסגרות במדי רד בול זלצבורג ובורוסיה דורטמונד, כולל עשרה גולים בשבע הופעותיו הראשונות במפעל היוקרתי מכולם – ליגת האלופות.


היעד הבא מדריד? ארלינג הולאנד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי