דל בוסקה: "לניימאר יש אופי בעייתי, הוא כל הזמן מנסה לרמות"

ניימאר
ניימאר | SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images

מאמן נבחרת ספרד לשעבר דיבר על אפשרות שהברזילאי יחזור לברצלונה: "אם שואלים אותי הוא בין חמשת השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא לא משמש דוגמה לחבריו". וגם: חזרתו של לואיס אנריקה לנבחרת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ויסנטה דל בוסקה הוא המאמן היחיד בהיסטוריה שזכה בליגת האלופות, המונדיאל והיורו ולכן כדאי להקשיב לכל מילה שיוצאת לו מהפה. היום (שני) התראיין המנג'ר האגדי ב'מונדו דפורטיבו' ודיבר על ניימאר ולואיס אנריקה.

על חזרתו האפשרית של ניימאר לברצלונה: "הוא בחור בעייתי ולדעתי הוא לא משמש דוגמה טובה לחבריו. מבחינה מקצועית כמובן שהוא שחקן נהדר ואם היית מבקש ממני לדרג את חמשת השחקנים הטובים בעולם הוא היה בוודאות ברשימה שלי. אבל בשטח הוא כל הזמן מרמה וצולל האופי שלו לא בריא. וגם תראה איך הוא עזב את ברצלונה".

"אבל המועדון הם אלו שצריכים להחליט את מי להחתים ומי לא. אסור לתת לדעת השחקנים להשפיע את הצוות המקצועי. קשה מאוד לשחקן כדורגל לומר דברים רעים על שחקן אחר, במיוחד אחרי ששיחק איתו יחד".

המחלוקות בין לואיס אנריקה לרוברט מונרו: "אני לא יודע את כל הפרטים, זה מצב מאוד עדין. הדבר היחיד שאני יכול לומר הוא שלואיס אנריקה הודיע עוד קודם לכן שאם ירגיש מוכן הוא מתכוון לחזור. הוא עזב את תקפידו בגלל מה שקרה לילדה שלו, ואנחנו צריכים לכבד את מעשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי