צ'אבי: "מוכן לאמן את ברצלונה. לריאל היה מזל לזכות בליגת האלופות"

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP/Getty Images

קשר העבר של הקטלונים, שבימים אלה עוד מתנסה כמאמן בקטאר, שוב התייחס לעתידו: "שם נמצא הבית שלי ועליי לומר בבירור שאני מוכן לחזור ומקווה שיום אחד זה יקרה". וגם: העקיצה לבלאנקוס והחיבה לניימאר ולמרטינס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שמו של צ'אבי מוזכר לאחרונה יותר ויותר כמועמד אפשרי לאימון ברצלונה, לדעת רבים הוא אפילו כבר סומן על ידי הקטלונים כמחליף העתידי של קיקה סטיין, ונראה שגם כדורגלן העבר ממנף את האפשרות. לא בפעם הראשונה וספק אם האחרונה, קשר העבר התראיין ולא הכחיש את רצונו לשוב לקבוצה כמאמנה הראשי ואפילו התייחס לאפשרות צירוף ניימאר או לאוטרו מרטינס.

"אני לא יודע איך אנשים רואים את זה (את האופציה למנות אותו למאמן ברצלונה), אבל אני אוהב את הרעיון הזה. עכשיו, אחרי שהתנסיתי וראיתי שזו משימה שאני מסוגל לעמוד בה ולא אשליה, זה חלום עבורי לחזור לברצלונה. אמרתי כבר פעמים רבות שעבורי הבית נמצא בברצלונה, שם החיים שלי. כרגע אני לומד וממשיך ללמוד כמאמן כדורגל בקטאר וברור שאלה מילים גדולות לומר שאני רוצה לאמן את ברצלונה, אבל עליי לומר זאת בבירור ולהיות מוכן לכך. אני נמצא בתהליך ואני מקווה שיום אחד זה יגיע".

על ברצלונה וריאל מדריד בליגת האלופות: "בליגה הספרדית ברצלונה היא הפייבוריטית שלי לזכייה, אבל לא בליגת האלופות. שם זה שונה. ברצלונה זכתה בליגת האלופות כשהיא הייתה הרבה יותר טובה מהשאר, היא לא יכולה להסתמך על מזל כמו קבוצות אחרות – עליה להיות דומיננטית. למה שהיא לא תזכה בליגת האלופות השנה? היא יכולה, אבל זה יהיה קשה כי מבחינה היסטורית היא זכתה כשהיא הראתה עליונות על הקבוצות האחרות".


היה להם מזל? שחקני ריאל ב-2018 (AFP)

בהמשך לשאלה הקודמת, התבקש צ'אבי להבהיר אם הוא רואה בזכיות של ריאל מדריד עניין של מזל: "כן, למה לא? לא רק ריאל מדריד, גם לקבוצות אחרות היה מזל. לברצלונה גם היה מזל בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי לפני כעשור עם השער של אינייסטה ב-10 שחקנים ובלי לבעוט לשער, אבל אני גם קורא מזל לזה שקבוצה זוכה בליגת האלופות למרות שבליגה היא מסיימת במקום הרביעי, החמישי או השישי. זה משהו שקרה לריאל, אבל מעולם לא קרה לברצלונה".

צ'אבי גם נשאל על שינויים אפשריים בסגל ברצלונה בעונה הבאה, איתו או בלעדיו: "אין לי ספק שניימאר מתאים. הייתי איתו בחדר ההלבשה והוא בחור נהדר, שחקן מקצוען ואחד שיכול לעשות את ההבדל. אני לא נכנס לעניינים שמחוץ לכר הדשא, אבל על המגרש הוא אחד מחמשת הטובים בעולם. לגבי לאוטרו מרטינס, אני מאוד אוהב אותו, מי לא? אני מבין למה ברצלונה מעוניינת בו".


"מי לא אוהב את לאוטרו?" (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי