בקרוב במדריד? מאמנו של קמאבינגה: "הוא יכול להצליח בריאל"

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

ז'וליאן סטפן, שהעלה את הקשר בן ה-17 לקבוצה הבוגרת בטוח: "הפוטנציאל עצום, הגיל בכלל לא רלוונטי". מנגד, עליו להישאר לפחות עוד עונה בצרפת: "יש לו עוד כמה שלבים בדרך, להצטיין במועדון על זה סיפור אחר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לצד השמות המוכרים כמו קיליאן אמבפה או פול פוגבה, צרפתי אחר הפך למועמד לריאל מדריד לפי השמועות האחרונות – קמאבינגה, הקשר הצעיר של ראן. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו נגד אנז'ה באפריל שעבר ובהמשך זכה בגביע המדינה לאחר ניצחון על פריז סן ז'רמן. מאמנו, ז'וליאן סטפן, העניק ראיון ל"אס" הספרדי בו שיבח את הקשר הצעיר בן ה-17 והבהיר כי הוא בהחלט יכול להשתלב בשורות הבלאנקוס.

 
 
"הוא שיחק בקבוצות הצעירות של ראן", סיפר סטפן כשנשאל איך גילה אותו. "הוא היה צריך לשחק עם בני 16, אבל שיחק תמיד עם שנתון גבוה יותר. ראיתי אותו לעתים קרובות מאוד כשאימנתי את קבוצת הנוער. בתחילת דצמבר 2018 מוניתי למאמן הקבוצה הבוגרת, הוא עבר להתאמן איתנו וזיהיתי את הפוטנציאל שלו במהירות".
 
 
לא פחד לתת קרדיט לשחקן צעיר: "לא עניין אותי אם הוא בן 16 או 20. הכישרון לא יודע בן כמה אתה. כשהוא מוכן אז הוא מוכן. ידענו שזה הולך להתחבר מעולה ובסוף השנה שעברה זה ממש התפוצץ כפי שרצינו".

קמאבינגה ( JEAN-FRANCOIS MONIER / AFP)

 

האם הוא יצליח בריאל: "בטווח הבינוני כבר אני רואה אותו ברמה הגבוהה ביותר. יש לו את הפוטנציאל הגדול ואת כל התכונות הנדרשות כדי להגיע למועדון על ביום אחד".
 
 
בהמשך נשאל המאמן האם העניק לו עצות לגבי הקיץ הקרוב: "אני תמיד נותן לו עצה להישאר עוד עונה בראן כי זה מועדון הבית שלו. אחרי עונה טובה נוספת יהיה לו קל יותר לעשות את הקפיצה האיכותית הזו. לדעתי נשאר לו עוד שלב אחד או שניים כדי לשחק ברמה גבוהה. יש הבדל בין היכולת לשחק עונה טובה כאן לבין לשחק 60 משחקים במועדון ענק כל שלושה ימים. זה כבר הבדל גדול. יש עוד כמה שלבים בדרך".

זה לא בהכרח מעיד על כך שההעברה אכן תתרחש, אבל ריאל של העונות האחרונות בונה על שחקנים צעירים וכבר ממעטת להחתים כוכבי על. ויניסיוס ג'וניור ורודריגו הברזילאיים הם דוגמאות מצוינות לכך. בריאל מתגבשת לה בנוסף קבוצה קטנה של צרפתים. כרגע נמצאים קארים בנזמה, רפאל וראן ופרלאן מנדי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי