קיקה סטיין: "חולם לזכות בליגת האלופות ולחגוג עם הפרות"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

מאמן ברצלונה התראיין בספרד וסיפר על השאיפות לעונה: "לזכות בדאבל", אבל מעדיף שלא לקבל את תואר האליפות בדרך לא ספורטיבית: "המצב הרפואי הרבה יותר מדאיג אותי". בריית'וויט: "רוצה להפוך לאגדה בברצלונה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מאמן ברצלונה קיקה סטיין, התראיין היום (רביעי) בערוץ הטלוויזיה TV3 וסיפר על השאיפות שלו לעונה הנוכחית: "אני אומר לשחקנים שאני ממהר ושאין לי זמן להפסיד. אני רוצה לזכות גם בליגת האלופות ובליגה ואם כמובן נזכה בדאבל זה יהיה טוב יותר. אני חולם לזכות בליגת האלופות ולחגוג עם הפרות".

סטיין דיבר גם החוזה שמסתיים ב-2021 עם אופציה עד 2022, וסיפר על השאיפות שלו להמשיך במועדון כמה שיותר: "חתמתי על חוזה לשנה וחצי ואני מקווה להשלים את החוזה ולממש את האופציה גם ל-2022".

בנוסף מאמן ברצלונה התייחס לאפשרות שהליגה לא תחודש בגלל משבר הקורונה וטען כי הוא לא רוצה לזכות בדרך הזאת באליפות: "מה שאני רוצה הוא לשחק ולזכות בתום העונה בתואר. זה ברור, אבל המצב הוא מסובך עכשיו. אני לא יודע אם זה רעיון טוב לסיים את הליגה, וגם כעת זה פחות מעניין אותי. הרבה יותר מדאיג אותי המצב הרפואי שצריך לפתור אותו בהקדם האפשרי. אנחנו צריכים לחבק את האנשים המבוגרים, כל השאר פחות חשוב. אם נחזור לשחק יהיה נהדר ואם לא, אז לא".

אבל לא רק סטיין דיבר היום, גם הרכש הכי טרי של ברצלונה מרטין בריית'וויט ענה לשאלות הגולשים בטוויטר וסיפק כמה הצהרות מעניינות: "אני רוצה להפוך לאגדה בברצלונה", ענה החלוץ הדני אחרי שנשאל על ידי אחד האוהדים והוסיף שהאצטדיון הטוב ביותר ששיחק בו הוא ללא ספק הקאמפ נואו. על הרגע הגדול בהיסטוריה של בארסה השיב: "יש רבים, אבל הזכור לי מכולם הוא השער של אנדרס אינייסטה לצ'לסי בשנת 2009".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי