"קיין צריך לשקול ברצינות הצעות מריאל מדריד ומברצלונה"

הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג | Catherine Ivill/Getty Images

הארי רדנאפ שאימן את החלוץ האנגלי בטוטנהאם, הציע לו לעבור לאחת משתי קבוצות הפאר בספרד. באשר למנצ'סטר יונייטד: "הוא יכול להצליח גם שם, אבל זה לא יהיה שדרוג מקצועי"

(גודל טקסט)

מאז הרמיזה של הארי קיין על עזיבה אפשרות של טוטנהאם בקיץ, שמו של החלוץ האנגלי קושר למנצ'סטר יונייטד ולריאל מדריד שמחפשות חיזוק לחלק ההתקפי. עם זאת שספרס לא יוותרו כל כך בקלות על החלוץ בן ה-26. רק בתחילת השבוע הבעלים דניאל לוי אמר שיהיה מוכן למכור את קיין תמורת 200 מיליון ליש"ט, סכום שלא נחשב ריאלי להתחשב במצב השוק הנוכחי.

מי שבכל זאת מציע לקיין לא לוותר על ההרפתקה בספרד, הוא הארי רדנאפ שאימן את החלוץ האנגלי ואף נתן לו הזדמנות בעונת 2011/12 בשלב הבתים של הליגה האירופית: "אם אתה מקבל הצעה מריאל מדריד או מברצלונה עלייך לשקול את זה", אמר המאמן האנגלי בן ה-73.

רדנאפ התייחס גם להתעניינות מצד מנצ'סטר יונייטד: "הוא ישתלב בצורה מצוינת במנצ'סטר יונייטד ובכל קבוצה אחרת. אבל כיום היא לא קבוצה יותר טובה מטוטנהאם, ההבדלים ביניהם קטנים והיא אפילו לא הבטיחה את מקומה בליגת האלופות". למרות כל זאת, אקס טוטנהאם משוכנע שרק 'הצעה מטורפת' תשכנע את דניאל לוי, למכור את החלוץ.

קיין הפך בעשור האחרון לאחד הכובשים המצטיינים בליגה האנגלית עם 136 גולים ב-201 הופעות שהזניקו אותו למקום ה-12 בטבלת כל הזמנים של הפרמיירליג החל מ-1992. גם העונה קיין סיפק מספרים לא רעים כאשר הבקיע 11 גולים ב-20 הופעות עד שנפצע בירך בחודש ינואר ולא שיחק עד השבתת הליגות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי