אינייסטה שוקל להאריך את הקריירה שלו: "קיבלתי כוחות"

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Buddhika Weerasinghe/Getty Images

קשר ויסל קובה יחגוג 36 בחודש הבא, אולם פגרת הקורונה גרמה לו לחשב מסלול מחדש: "אני רוצה לשחק כדורגל". וגם: קריירת האימון, העונה הצוננת של גריזמן והשיחות עם צ'אבי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
אנדרס אינייסטה יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-36, אולם הוא ממש לא חושב על פרישה מכדורגל. לקשר חוזה עד 2021 בשורות ויסל קובה היפנית, אך בראיון ב'מארקה' הוא גילה כי פגרת הקורונה העניקה לו כוח לנסות להאריך את קריירת המשחק המפוארת שלו.

"פרישה ממשחק פעיל? יש לי חוזה עד 2021 וכרגע אני רק רוצה לחזור לשחק כדורגל. לאחר מכן אחשוב על ההמשך. הבהיר אינייסטה. "הפגרה הזו נתנה לי כוח לנסות להאריך את הקריירה שלי, אבל הדבר היחיד שאני חושב עליו בשלב זה הוא להתגבר על המצב המסובך הזה שהעולם נקלע אליו. הכדורגל הפך למשני, אבל אני מנסה להישאר חזק מבחינת פיזית כי אין לדעת מתי נחזור לשחק. לכל שחק בקבוצה יש תכנית אימונים אישית. בנוסף, באמצעות אפליקציית 'זום', אנחנו עושים אימונים עם מאמן הכושר שלנו. למרבה המזל, אנחנו גרים באי קטן כך שאנחנו יכולים לצאת לטייל ולרוץ".

קריירת אימון: "כפי שאמרתי בעבר, הרעיון הזה אכן קיים אצלי, אבל בינתיים אני עדיין משחק כדורגל. אני מנסה להמשיך ללמוד מסיטואציות שיוכלו לסייע לי בהמשך. יש לי רעיון לגבי סגנון המשחק שארצה להעביר בבוא הזמן, אך יש זמן עד שזה יקרה. כשאהיה מאמן, אני בטוח שאראה את הדברים בצורה שונה מאיך שראיתי אותם בתור שחקן. בוא נראה מה יוליד יום".

אינייסטה נשאל לגבי אנטאון גריזמן, שרושם עונת בכורה צוננת: "המקרה שלו דומה לזה של פרנקי דה יונג ושאר השחקנים שהצטרפו וזקוקים לזמן על מנת להתאקלם. לשניים שציינתי יש כישרון עצום ואני בטוח שבסופו של דבר הם ישתלבו ויתפסו את מקומם בברצלונה, שזו קבוצה שלא קל לשחק בה".

על חברו הטוב צ'אבי: "אנחנו מדברים על הרבה דברים וגם על קריירת האימון שלו. ברור שזה עודד אותי לבדוק האם זה משהו שאני אוהב ורוצה. הוא שמח שהוא בחר במסלול הזה. עבור מי שואהב כדורגל וחי את זה, זה מאוד מפתה להיות מאמן. אני שמח על הצורה בה צ'אבי מתמודד עם הסיטואציה החדשה הזו ואולי אני אהיה בסיטואציה דומה בעתיד".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי