אינייסטה: "היה יום שרציתי רק שיגיע הערב, אקח את התרופות ואוכל לנוח"

אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Gettyimages

הקשר בן ה-35 התראיין לכבוד השקת הסרט הדוקומנטרי שלו וחשף את הדיכאון: "היו לי ימים ממש רעים, המשפחה עזרה לי בגדול". וגם: על האפשרות שיהיה מאמן, פפ ורגע המפנה בקריירה שלו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנדרס אינייסטה התראיין לתוכנית הרדיו "El Larguero" לאחר שהסרט התיעודי שלו "אנדרס אינייסטה – הגיבור הבלתי צפוי" – יעלה לאוויר בטלוויזיה ביום חמישי הקרוב. הוא שיתף ברגעים לא קלים שחווה בקריירה ודיבר על האפשרות שיחזור לברצלונה. על הסרט עצמו אמר: "אני גאה לראות אתה סרט התיעודי הזה כשחיי משתקפים בו, מאז שהתחלתי לשחק כילד בברצלונה. הסרט עד היום ממשיך לרגש אותי, אני מסתכל על דברים אחרת". יותר מ-50 שעות של הקלטה הסתכמו ב-85 דקות נהדרות. בסרט ידברו כוכבים גדולים כמו לואיס סוארס, ניימאר, ג'יאנלואיג'י בופון ואחרים.

 
 
בשנה האחרונה יש לא מעט עימותים בין הנהלת ברצלונה לבין שחקני הקבוצה. אינייסטה התייחס לכך בקצרה: "היו זמנים לא קלים גם בתקופה שלי. כשמשהו משתבש זה מודלף לתקשורת תוך 15 שניות. זה מסוכן שיש מצבים כאלה".
 
 
על השער הדרמטי נגד צ'לסי: "פטר צ'ך סבל באותו רגע. אנחנו סבלנו ברגעים אחרים. זו אחת מנקודות המפתח הגדולות ביותר בקריירה שלי". כשנשאל על פפ גווארדיולה אמר: "הוא כמו מראה בשבילי. הוא העניק לי המון מוטיבצייה. הייתה לנו קבוצה נהדרת". כזכור לאחר גומלין חצי הגמר נגד צ'לסי, הצליחה בארסה להשלים את המשימה בגמר 2008/09 נגד מנצ'סטר יונייטד וזכתה בטרבל.
 

המשך הקריירה: "אנסה להמשיך לשחק עוד שנתיים-שלוש. לראות את עצמי כמאמן כרגע זה לא הגיוני. אני לא מסתיר את הרעיון של חזרה לברצלונה אבל רק כשאהיה מוכן. כשנשאל על האפשרות שיהיה מאמן: "עם הזמן אני אוהב את הרעיון יותר ויותר. אני נלהב מכדורגל. לחץ כמאמן ברצלונה? אפילו אפילו לא רוצה לדמיין איך זה מרגיש".
 
 
הקשר גילה שלא אחת סבל מדיכאון: "היה לי יום גרוע מאוד, רק רציתי שיגיע הלילה, אוכל לקחת את התרופות שלי ולנוח. היה לי מזל שזכיתי במשפחה תומכת. האנשים בסביבה שלך הם אלה שמבינים הכל". עוד הוסיף: "פעמים רבות אמרו לי שההצהרות שלי עודדו אחרים. אני מבין שבחיים יש רגעים טובים ורעים ולוקח את זה בטבעיות. היה לי קשה מאוד עם מצבים לא נעימים".
 
 
שינויים בכדורגל אחרי הקורונה: "לכל דבר יש השפעה. גם בחברה יהיו שינויים גדולים. ההסגר היה מצב מאוד נדיר. היינו רגועים שלושה חודשים ולפני שבוע ניתנה הוראה לסגור את עצמנו בבתים, חנויות וברים כמובן לא נפתחו. ביפן ההיגיינה היא עניין ברור מהילדות, החברה כולה צריכה להעתיק את זה. לשחק בלי אוהדים זה לא הגיוני אבל אין ברירה כרגע".

אינייסטה במדי ברצלונה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי