"הרשימה השחורה" של ריאל: גם מרסלו ומודריץ' לא בתוכניות

מרסלו, לוקה מודריץ'
מרסלו, לוקה מודריץ' | Alex Caparros/Getty Images

לפי "ספורט", פרז וזידאן מסכימים שהרענון שעברה הקבוצה בקיץ לא הספיק, ובקרוב תהיה בנייה מחדש. השניים שאיבדו את מקומם בהרכב עשויים לעזוב וכך גם מיליטאו ויוביץ' שרק הגיעו הקיץ

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד יצאה לפגרת הקורונה הכפויה בטעם מר מאוד, כאשר שבוע אחרי הניצחון הגדול על ברצלונה בקלאסיקו וההשתלטות על הפסגה – נכנעה 1:0 לבטיס וירדה למקום השני בטבלה. בתקשורת בספרד נכתב רבות על התוכניות של זינדין זידאן לקראת העונה הבאה, ועל דבר אחד ישנה הסכמה: ניסיון הבנייה מחדש בקיץ לא הצליח. ב"ספורט" חשפו שריאל תעבור טלטלה הקיץ ולא פחות מ-11 שחקנים עשויים לעזוב.

"למאמן ולנשיא הדעתן יש רשימה מאוד מפורטת של שחקנים שלא יהיו חלק מהעונה הבאה", נכתב. המטרה היא לצמצם את הסגל העבה במיוחד (כולל כל השחקנים המושאלים) ולפנות מקום לרכש. על גארת' בייל וחאמס רודריגס נכתב לא מעט. ריאל רוצה להיפטר מהשניים. הוולשי מאכזב וכבר זמן רב לא מצדיק את שכרו הגבוה. גם הקשר הקולומביאני שספג מפציעות רבות העונה לאחר שחזר – לא עמד בציפיות. אליהם אפשר להוסיף את מריאנו דיאס, ברהים דיאס שלא זוכה להזדמנויות וכן את השוער השני אלפונס אראולה. המגן הימני אלברו אודריוסולה שהושאל לבאיירן מינכן עד לתום העונה, יפנה את מקומו לאשרף חכימי שחוזר מהשאלה מבורוסיה דורטמונד לאחר שהרשים. אודריוסולה נרכש בזמנו בתמורה ל-35 מיליון יורו מריאל סוסיאדד. לוקאס ואסקס שבכל עונה אחרת שיחק יותר ונחשב לחייל הנאמן של זידאן עשוי לעזוב גם הוא בתום חמש שנים.

שניים שעשויים למצוא את עצמם בחוץ לאחר עונה אחת בלבד הם הבלם אדר מיליטאו וכן החלוץ לוקה יוביץ'. הסרבי כבש שני שערים בלבד ב-24 משחקים, ועל אף שלא היה שחקן הרכב, תג המחיר הביא לציפיות גבוהות. הברזילאי, שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה של המועדון, צבר 13 משחקים בקבוצה, והיה שותף לארבעה מששת ההפסדים. הוא בלט לרעה בערב בו ריאל הודחה מגביע המלך כשספגה רביעייה נגד סוסיאדד. נראה שזידאן לא סומך עליו ולכן הקפטן סרחיו ראמוס לא נח לעתים תכופות יותר.

זידאן. קיץ לא פשוט עומד בפניו (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

ואולם, שני השחקנים המשמעותיים ביותר שעשויים לעזוב הם לוקה מודריץ' ומרסלו. הקרואטי, לראשונה בתקופתו במועדון (להוציא את תחילת דרכו), כבר אינו שחקן הרכב ורואה את פדה ואלוורדה, הצעיר הנמרץ, משחק על חשבונו. הוא מחזיק בחוזה עד ל-2021 ובמועדון יעדיפו למכור את הקשר בן ה-35. מרסלו סופסל במשחקים הגדולים העונה למעט הקלאסיקו, סבל מלא מעט פציעות והוא יהיה בן 32. אשרף שצפוי לחזור, מסוגל לשחק גם כמגן שמאלי, והמועדון לא פוסל לשחררו ליובנטוס.
 

 
מי שנחלץ לעזרתו של מרסלו הוא רוברטו קרלוס שממשיך לשבחו. בראיון באינסטגרם אמר אתמול: "תמיד ניסיתי לדבר איתו ולדאוג שבכל יום ישתפר. הכנסתי לו לראש שהוא יהיה המגן הטוב בעולם. הוא קפטן שני במועדון הטוב ביותר. הוא לקח ממני עצות. הוא שם את האיכות שלו על המגרש, את הרוח שלו, הוא תופעה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי