מתקרב לריאל? "דרך חופשית להחתמת קמאבינגה"

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

בשער עיתון "מארקה", נכתב בביטחון כי הבלאנקוס יקדימו את המתחרות במאבק על הקשר הצעיר של ראן וישלמו 60 מיליון יורו כדי להבטיח את הצטרפותו. ברצלונה, דורטמונד, יובנטוס ופ.ס.ז' ויתרו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד ממתינים לבואם של שמות גדולים לחלק ההתקפי אחרי קרוב לשנתיים קשות, מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו. אולם עם כל הכבוד לדיווחים על קיליאן אמבפה שעתיד להצטרף ב-2021 וארלינג הולאנד שנמצא על הכוונת אף הוא, נראה שהבלאנקוס ימשיכו במדיניות הצעירים. לפי שני העיתונים הגדולים בספרד, שחקן הרכש הראשון עשוי להיות אדוארדו קמאבינגה.

בשער "אס" נכתב שראן הצרפתית קבעה תג מחיר עבור הכוכב העולה בן ה-17 וחצי – סעיף של 50 מיליון יורו. הוא מסיים את חוזהו ב-2021. מאמנו כבר הכריז בראיון כי הוא משוכנע שיש לו את האיכות הנדרשת כדי להצליח בריאל אך עזיבה בקיץ תהיה מוקדמת מדי עבורו. הוא עומד בכל הקריטריונים של הבלאנקוס – שחקן צעיר סופר-מוכשר שמגיע במחיר שנחשב לסביר. אין מגעים רשמיים עדיין מול ראן אך אם מאמן הבלאנקוס ישוחח איתו זה עשוי להיות משמעותי. הוא השחקן עם שווי השוק הגבוה ביותר מבין אלה שנולדו ב-2002 – יותר משל אנסו פאטי.

ב"מארקה" היו אפילו נחרצים יותר – "דרך חופשית לקמאבינגה", נכתב שם, שכן הבלאנקוס רוצים לשלם סכום גבוה יותר – 60 מיליון יורו, ובכך להקדים את יתר המתחרות. בספרד הוזכרו ברצלונה, בורוסיה דורטמונד, פריז סן ז'רמן ויובנטוס כמעוניינות לצרפו. לפי הדיווח, עיתונים מצרפת אישרו כי ריאל הזמינה את משפחתו של קמאבינגה להגיע לספרד ולהתרשם ממתחם האימונים. "יתר הקבוצות פרשו מהמאבק", נכתב, וצוין כי ראן צריכה למכור.

השתלבותם של צמד הברזילאים של הבלאנקוס ויניסיוס ג'וניור שקיבל את הבמה מסנטיאגו סולארי אשתקד בגיל 18 וחצי וכן רודריגו שזכה לקרדיט מזינדין זידאן השנה לעתים על חשבונו של גארת' בייל – מוכיחה שהספרדים דוגלים בשילוב צעירים. העונה רשם הקשר בגיל כה צעיר לא פחות מ-36 משחקים, 25 מהם במסגרת הליגה ועוד ארבעה באירופה (הליגה האירופית), עם כמעט 2,800 דקות. הוא תרם שער אחד ושני בישולים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי