"מסי שקרן ופרובוקטיבי, כריסטיאנו שחצן ומרוכז בעצמו"

ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו
ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו | SIU WU/AFP/Getty Images

ירז'י דודק, השוער הפולני ששיחק ארבע שנים בריאל, תקף את שני הכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי. הוא טען שקפטן ברצלונה היה מדבר בגסות רוח ומתגרה ביריבים. ועל חברו לקבוצה? "יהיר". גם פפ וראול חטפו ממנו

(גודל טקסט)

 רבים זוכרים את ירז'י דודק, השוער הפולני, בזכות ההצגה הגדולה שלו נגד מילאן בגמר ליגת האלופות ב-2005 כאשר הבריק בדו קרב הפנדלים במדי ליברפול והעניק לה את הגביע. את הקריירה הוא סיים כשוער שני בריאל מדריד בה שיחק במשך ארבע שנים ורשם 15 הופעות. השוער הפולני עורר סערה כאשר התראיין והעביר ביקורת קשה על שני כוכבי העל, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

 
 
"מסי שקרן ופרובוקטיבי, ממש כמו ברצלונה ופפ גווארדיולה", אמר דודק בפתח דבריו. "הם עשו הצגות מדהימות. זה פגע בז'וזה מוריניו (אימן את ריאל אז) ובקבוצה כולה. ראיתי את מסי, הוא דיבר לפפה וסרחיו ראמוס בגסות כזו ואז התפלא שביצעו עליו עבירות. איש לא היה יכול לדמיין שבחור כל כך שקט שנראה כך כך תמים – מתנהג ככה". מאז בואו של ז'וזה מוריניו לברנבאו, משחקי הקלאסיקו היו ידועים בדם רע בין הקבוצות יותר מבעבר.
 
 
ומה הוא חושב על רונאלדו? "הוא היה יהיר ושחצן, אבל עמוק בפנים הוא היה בחור אמיתי. אנשים תופסים אותו בהחלט כמו שהוא, זה האיש".
 
 
דודק לא עצר כאן והעביר ביקורת אפילו על ראול, קפטן העבר והדמות הנערצות: "גם ראול מרוכז בעצמו, הוא תחרותי במיוחד ורוצה לנצח. שניהם מעדיפים שהקבוצה תנצח 1:2 כשהם כבשו את השערים מאשר 0:5 כששחקנים אחרים הבקיעו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי