סוכנו של 'קאקה החדש': "חולם להעביר אותו לריאל מדריד"

איגור גומס
איגור גומס | Alexandre Schneider/Getty Images

בעקבות הגישושים מצד המועדונים הגדולים באירופה אחרי איגור גומס, וגנר ריביירו סיפר בראיון ב'פוקס ספורט' על השאיפה שילבש לבן בקיץ: "אם תהיה לי הזדמנות, אני אעשה זאת בשמחה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הקשר הברזילאי של סאו פאולו איגור גומס הידוע בכינוי 'קאקא החדש', מבוקש על ידי מספר מועדונים בכירים ברחבי אירופה. לפי דיווחים שונים, ברצלונה, סביליה אייאקס ואחרות רוצות להחתים את השחקן בן ה-21 אבל סוכנו וגנר ריביירו חולים להעבירו לריאל מדריד.

"אני עובד עם איגור מאז שהיה בן 12 והוא נמצא כבר תקופה ארוכה על הרדאר של כל המועדונים באירופה", אמר וגנר ריביירו בראיון בפוקס ספורט. "יש לו את כל התכונות שדורשת קבוצה גדולה, הוא יודע להבקיע ולבשל שערים ובעל יכולת כדרור טובה, הוא שחקן שלם. היו דיבורים מצד ריאל מדריד, אבל אמרתי שזה לא הזמן לנהל משא ומתן. אבל יש לי חלום להעבירו לריאל מדריד, אם תהיה לי הזדמנות אני אעשה זאת בשמחה".

ריביירו הוא אחד מהסוכנים הבכירים בברזיל ובזמנו היה אחראי למעברים של רוביניו, ניימאר וקאקא לאירופה, ומעבר לכך הוא נמצא ביחסים מצוינים על נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס. לגומס עצמו יש חוזה עד 2023 וסעיף שחרור של 50 מיליון יורו המועדון הברזילאי מבין שלא יוכל להשאירו לעוד הרבה זמן.


קאקה המקורי עבר תקופה פחות מוצלחת בריאל מדריד (Gettyimages)

מאמנו פרננדו דיניז דיבר על כך בראיון במולדתו: "אני חושב שיהיה קשה להשאירו במשך זמן רב בגלל גילו ואיכויותיו על המגרש. וכמו כל מועדון ברזילאי סאו פאולו לא תשאיר שחקנים בכוח, קבוצות חייבות למכור את הכוכבים שלהם גם על מנת לעמוד בהתחייבויות הכספיות".

ריאל מדריד טרם הגישה הצעה רשמית, אך לאור מדיניות הרכש שלה בשנים האחרונות עם החתמת שחקנים ברזילאים צעירים כמו ויניסיוס ג'וניור, רודריגו ורייניר, לא מן הנענע שנראה בקרוב גם איגור גומס לובש את המדים הלבנים של הקבוצה מבירת ספרד.


המושבה הברזילאית תתרחב? רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי