ברצלונה הציעה לאייאקס שלושה שחקנים תמורת אוננה

אנדרה אוננה
אנדרה אוננה | Gettyimages

אחרי הדיווחים בספרד, גם ב"טלחרף" ההולנדי נטען שהקטלונים פנו בניסיון לצרף את השוער ותמורתו הם מוכנים להעביר את נטו, פוץ' ואלנה. וגם: טודיבו יימכר לאברטון?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעיתון "ספורט" הצהירו הבוקר (שלישי) שהשוער אנדרה אוננה בדרכו לברצלונה. הוא הוזכר לא פעם כמועמד לצ'לסי, כמי שיתחרה עם קפה על אפודת השוער הראשון, אבל השוער בן ה-24 של אייאקס ונבחרת קמרון, שגם הוזכר כמועמד לפריז סן ז'רמן, מצפה לעבור לקטלוניה, על אף שתחילה הוא מיועד לשמש כגיבוי למארק אנדרה טר שטגן.

לפי כל הדיווחים בשבועות האחרונים, אייאקס הבטיחה לאוננה שהוא ישוחרר תמורת כ-35 מיליון יורו, גם לאור העובדה שחוזהו יסתיים ב-2022, אלא שבהולנד דווח במקביל לפרסומים בספרד כי ברצלונה, בניסיון להפחית את הסכום גם כתוצאה ממגפת הקורונה והשלכותיה הכלכליות וחוסר היכולת להציע עבורו את הסכום המבוקש, פנתה להולנדים והציעה טרייד שבמסגרתו אוננה יעבור אליה ואת הדרך ההפוכה לאמסטרדם יעשו בהשאלה השוער נטו, הכישרון הצעיר ריקי פוץ' ואיתו גם חבריו אלכס קויאדו וקרלס אלנה. 

באייאקס, למרות אותם פרסומים לאורך תקופה ארוכה על הבטחה לאוננה שישוחרר אם יתקבלו הצעות, דווקא מדברים על כך שהוא צפוי להישאר עונה נוספת ולהימכר רק בקיץ 2021. שחקן העבר והמנהל המקצועי מארק אוברמארס, כידוע אחד שמכיר מקרוב את ברצלונה לאחר ארבע שנים ששיחק בקבוצה בתחילת שנות ה-2000, טען ב"טלחראף" שהוא אופטימי באשר לאפשרות שאוננה יישאר.

בנוסף לכך, ב"ספורט" דווח שמי שעשוי לעזוב לאלתר את ברצלונה ולעבור הפעם לפרמיירליג הוא הבלם הצעיר ז'אלן קלר טודיבו, שנרכש ב-2019, התקשה להתאקלם ובעונה הנוכחית הושאל לשאלקה הגרמנית – אולם בעקבות משבר הקורונה ספק רב אם בגלזנקירשן יממשו עליו את האופציה לרכוש אותו. כעת מי שנחשבת למועמדת מובילה לצרפו היא אברטון, שמציעה כ-25 מיליון יורו עבור צירופו אחרי שבינואר ניסיון שלה נדחה כדי שהבלם יעבור לבונדסליגה.


טודיבו (Atsushi Tomura/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי