"הקהל צופה במסי פעמיים בשבוע, אני ראיתי אותו כל יום"

ליאו מסי
ליאו מסי | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

חלוץ העבר דויד וייה סיפר על שיתוף הפעולה עם הפרעוש: "התמזל מזלי". וגם: המגעים עם ריאל מדריד שנמשכו כשנתיים, המחיר ששילם כשהגיע לברצלונה וחזרה אפשרית של ניימאר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כחצי שנה לאחר שהכריז על פרישה מכדורגל, דויד וייה התראיין וסיפר על שיתוף הפעולה עם ליאו מסי, שינוי התפקוד שנאלץ לעבור בברצלונה, מגעים שכמעט הובילו אותו לריאל מדריד וחזרה אפשרית של ניימאר.

וייה חשף: "במשך כשנתיים התנהל משא ומתן בין ולנסיה לריאל מדריד בנוגע להעברתי, אבל בשביל להשלים את המהלך היה צריך רצון של שני המועדונים ושלי. בסוף זה לא קרה. לאורך השנים שלי בוולנסיה, קיבלתי המון-המון הצעות. כל הזמן אמרתי לעצמי שאני אעזוב רק כשהקבוצה תחליט. לגבי מדריד, הדברים פשוט לא הסתדרו".

לשחק באותה קבוצה עם ליאו מסי: "לשתף איתו פעולה זאת פריבילגיה. אוהדים יכולים ליהנות ממנו רק פעמיים בשבוע בליגה ובליגת האלופות, אז תדמיינו מה זה לצפות בו מקרוב כל יום באימון. התמזל מזלי. זו הייתה הזדמנות ייחודית לראות אותו מקרוב וניסיתי ליהנות ממנה כמה שאפשר".

שיתוף הפעולה עם ניימאר והאפשרות שהוא ישוב לבארסה: "הוא שימח את כולנו בזמנו בברצלונה. אם הוא יחליט לחזור, הוא ישתלב במהרה כי הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם".

המחיר ששילם כשהגיע לברצלונה: "בכל מקום בו שיחקתי, תמיד הייתי חלוץ. בבארסה זה השתנה ועברתי לכנף שמאל. הייתי צריך לעשות דברים אחרים על המגרש וזה עלה לי ביוקר. המאמן פפ גווארדיולה וחבריי לקבוצה עזרו לי. במשך כל חיי שיחקתי בחוד והם נתנו לי את הכלים לשנות עמדה".

לאורך הקריירה העשירה שלו, וייה מצא את הרשת 376 פעמים במדי שמונה קבוצות שונות. במאזנו ארבע אליפויות ספרד עם שלוש קבוצות שונות (ולנסיה, ברצלונה ואתלטיקו מדריד) ושני גביעי מלך. הוא מוליך עד היום את טבלת המבקיעים של נבחרת ספרד עם 59 גולים וזכה עמה בשתי אליפויות אירופה ובמונדיאל.

 

וייה מול רונאלדו בקלאסיקו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי