יקבל הזדמנות שנייה? דיווח: קוטיניו עשוי להישאר בבארסה

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

לפי "ספורט", במועדון מבינים שלאור משבר הקורונה לא יהיה ניתן למכור את הקשר שישוב מבאיירן במחיר גבוה. סטיין מעריך אותו והברזילאי ישמח להוכיח את עצמו מחדש. "כוכב ברמה עולמית, לא יוותרו עליו בכוח"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

משבר הקורונה עתיד, כך ההנחה הרווחת, לשנות את הכדורגל העולמי במידה ניכרת. אחת ההשערות הן שלא יהיו העברות גדולות הקיץ הקרוב. לכן, מעברו של פיליפה קוטיניו, קשרה של ברצלונה שמושאל עד תום העונה לבאיירן מינכן, לפרמיירליג – אינו כה וודאי. לפי "ספורט", בבארסה שוקלים בכובד ראש את האפשרות שיישאר בעונה הבאה, בניגוד לדיווחים בתחילת החודש על משא ומתן מתקדם מול צ'לסי.

בבארסה מנצלים את הפגרה הכפויה כדי לתכנן את סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה. בדיווח נטען כי במועדון מבינים שבשוק הנוכחי לא ניתן יהיה למכור אותו במחיר כדאי. זאת, יחד עם ההערכה הרבה של המאמן קיקה סטיין לברזילאי, מביאים לכך שסיכוי לא רע שקוטיניו, הרכש היקר בתולדות המועדון, יפתח את עונת 2020/21 במדי ברצלונה.

הספרדים לא הסתירו את העובדה שניהלו שיחות ארוכות עם קוטיניו כדי למצוא לו קבוצה חדשה, והוא בהחלט רוצה לשחק שוב באנגליה כפי שהבהיר סוכנו, אלא שמכירה בסכום הנמוך מ-90 מיליון יורו תהווה הפסד כלכלי עצום. השאלה נוספת נשללה על הסף ללא סעיף רכישה חובה.

קוטיניו. ישמח לתקן את הרושם בקאמפ נואו (Gettyimages)

סטיין מאמין ביכולת של קוטיניו להצטרף מהקו השני, דבר שיהיה הכרחי מאוד לברצלונה החדשה. הוא משוכנע שהברזילאי מסוגל להציג יכולת משכנעת הרבה יותר מאשר בשנה וחצי שלו בקבוצה.

הקשר עצמו הבהיר למועדון שהוא מוכן לחזור ולהתחיל הכל מהתחלה. אין ספק שיש לו קוץ מסוים בכך שלא הצליח להוכיח את עצמו במועדון. "בבארסה בטוחים שקוטיניו נותר כוכב עולמי וזה לא ניתן לערער. הם לא מתכוונים לתת אותו במחיר מציאה לאף קבוצה, זה יקרה רק אם תגיע הצעה בתנאים שלהם. אם זה לא יקרה, סטיין ישמח להשתמש בו", נכתב.

הקשר שהגיע לבארסה בחורף 2018 כבש בסך הכל 21 שערים ב-76 הופעות. הוא התחיל נפלא עם עשרה שערים בחצי עונה ועזר לקבוצה לזכות באליפות ב-2017/18, אך העונה המלאה הראשונה שלו הייתה מאכזבת כשסבל מבצורת הבקעה ארוכה בליגה ואף ספג בוז מהקהל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי