ראמוס: "לא יכול לחכות כבר חזרה לברנבאו עם החולצה של ריאל מדריד"

ליונל מסי , סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס חוגג, ליאו מסי מאוכזב | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הבלם התראיין: "יש לנו רעב עצום לחזור לשחק, רוצים לסיים את העונה עם תואר, אך המומחים יכריעו. הדעה שלנו לא חשובה". הקפטן הפתיע כשאמר שהוא חזק יותר פיזית מלפני הקורונה. וגם: ציון דרך לפני שש שנים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ההכרזה של ראש ממשלת ספרד על כך שניתן יהיה לחזור לאימונים יחידניים כבר ביום שני הקרוב עודדה את הכדורגל הספרדי. החדשות האלה לא פסחו על סרחיו ראמוס, קפטן ריאל מדריד, שבריאיון לאתר הרשמי של המועדון דיבר על התשוקה העזה שלו לחזור לכר הדשא אך הכריז שהכל תלוי בידי המומחים ודעתם האישית של השחקנים ממש לא חשובה.

ראמוס, שמכהן כשגריר החברת יוניסף ועוסק בגיוס תרומות למלחמה בנגיף, אמר: "יש את לפני הקורונה ואחרי הקורונה, אנחנו נשאיר את זה למומחים שיקבלו החלטה מתי זה בסדר לחזור לשחק. כשלא יהיה סיכון, אני מצפה מאוד לחזור לשחק. אסור לנו להיות אנוכיים, הדעה האישית שלנו לא חשובה. כל אחד צריך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות".

הרצון לחזור לשחק: "יש לי את השאיפה והרעב לחזור לשחק שוב, להתמודד בליגה וגם בליגת האלופות, שהעונה תוכרע על כר הדשא. אני רוצה לסיים את העונה הזו עם תואר. צריך לחכות. אני כבר אומר לך שאני מת לקפוץ בחזרה לסנטיאגו ברנבאו וללבוש את החולצה של ריאל מדריד, ולחזור למגרש. זה בהחלט דורש זמן. הכדורגל הוא ענף ספורט שמשמש לאיחוד והסחת דעת של אלפני אנשים, רבים מצפים לזה. אני לא יודע אם ישחקו עם קהל או לא, אבל לפחות הם יוכלו לראות מהבתים. עלינו להיות מאוחדים וגמישים".

סרחיו ראמוס (David Ramos/Getty Images)

כשנשאל על הפן הפיזי, ראמוס הפתיע: "הקדשנו לכך חשיבות עצומה, בסופו של דבר השגרה היום-יומית שהייתנ לעו עם אימונים ומשחקים אבדה. בבית שמנו דגש רב על שמירה על אוכל, מנוחה ואימונים, ואולי היום אני אפילו חזק יותר מאשר לפני חודשיים. כעת היה לנו זמן לחזק שרירים אחרים". ראמוס הוסיף כי עובדי הבריאות הם הגיבורים האמיתיים: "הם עובדים בלי שעות, ללא מנוחה, אנחנו רוצים לעזור להם לרכוש את הציוד הרפואי. אני מקווה שעוד אנשים ישתפו פעולה".

עוד לגבי הבלאנקוס, בדיוק היום לפני שש שנים השיגה ריאל את אחד מניצחונות החוץ הגדולים והמרשימים בתולדותיה. ריאל, עם קרלו אנצ'לוטי על הקווים בזמנו, הביסה 0:4 את באיירן מינכן בחוץ בגומלין חצי גמר ליגת האלופות בזכות צמדים של ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו וחזרה לגמר לראשונה מזה 12 שנה (2002).

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי