רשמית: בספרד ישובו השבוע לאימונים, מקווים לחזור ביוני

סמל הליגה הספרדית
סמל 'לה ליגה' | AFP

טבאס אישר: "המשבר השפיע עמוקות על כולנו, אך חזרת הכדורגל היא הסימן לכך שאנחנו חוזרים לשגרה. אנו מקווים לחזור כבר בחודש הבא". סוסיאדד ובילבאו דרשו לקיים את גמר הגביע עם קהל, ההתאחדות תמכה

(גודל טקסט)

ספרד היא המדינה עם כמות הנדבקים השנייה בעולם מנגיף הקורונה ומספר המתים כבר חצה את 25 אלף ולמרות זאת ייתכן שהליגה תחודש כבר בשבועות הקרובים. הערב (שני) מנהלת הליגה הספרדית אישרה שקבוצות שתי הליגות הראשונות ישובו להתאמן כבר בשבוע הקרוב, כאשר התקווה היא לחדש את הליגה שוב בחודש יוני.

נשיא לה ליגה חאבייר טבאס אמר בהודעה: "המשבר השפיע עמוקות על כולנו, אך חזרת הכדורגל היא סימן לכך שאנחנו חוזרים לשגרה. היא גם תחזיר אלמנט חיים מחודש לכל האוהדים בספרד ובכל העולם. הבריאות של האנשים היא בעלת חשיבות עליונה, ולכן יש לנו אחריות גדולה לשמירה על בריאותם של כל המעורבים. הנסיבות הן חסרות תקדים, אך אני מקווים להתחיל לשחק שוב ביוני ולסיים את עונת 2019/20 בחודשים הקיץ". 

בנושא אחר, מוקדם יותר היום בילבאו וריאל סוסיאדד שהעפילו לגמר הגביע, ביוזמה משותפת ודרשו מההתאחדות הספרדית לקיים את המשחק המכריע באצטדיון האולימפי בסביליה עם קהל. בהודעה המשותפת נכתב: "הרצון של שני הצדדים, תמיד היה לשחק בגמר בנוכחות האוהדים שלנו. זה מה שהיינו רוצים, גמר גביע עם הקהל ביציעים. במקביל אנו רוצים שההתאחדות תבטיח שהגמר יתקיים כמותכן וייחשב כתחרות רשמית".

ההתאחדות גיבתה את הבקשה והגיבה: "אנו תומכים בבקשתן של אתלטיק בילבאו וריאל סוסיאדד לשחק בגמר בנוכחות קהל אוהדים וכל מי שרוצה להגיע. לצורך כך, אני מודים להחלטה ולבקשה המשותפת של שני המועדונים. הגמר ייערך כמתוכנן בזמן הכי מתאים בשנת 2020 או 2021".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי