צ'אבי: "מסי יכול לשחק גם בעוד שבע שנים, מקווה שניימאר יחזור"

צ'אבי הרננדס, ליאו מסי, ניימאר
צ'אבי הרננדס, ליאו מסי, ניימאר | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מאמן אל סעד שוחח בצ'אט לייב על סמואל אטו ואישר פעם נוספת שקיבל הצעה מברצלונה: "זה לא היה הרגע הנכון לחזור". על הפרעוש אמר: "אין לי ספק שיהיה במונדיאל בקטאר". וגם: מי יכול לחזק את הקבוצה?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מאז פיטוריו של ארנסטו ואלוורדה מברצלונה, צ'אבי הרננדס הפך למאמן המועדף להגיע לבירת קטאלוניה על אף מינויו של קיקה סטיין. הערב (שני) שוחח מאמן אל סעד עם חברו הוותיק סמואל אטו בלייב צ'אט באינסטגרם וסיפק מספר ציטוטים מעניינים במיוחד.

תחילה צ'אבי שוב אישר כי אכן קיבל הצעה מהמנהל הספורטיבי אריק אבידל בחודש ינואר, למרות שהאחרון הכחיש זאת: "אכן היו לי שיחות עם אבידל והוא הציע לי לחזור, אבל זה לא היה הרגע הנכון לעשות זאת. לאמן את ברצלונה זה החלום שלי ואשמח לעשות זאת יום אחד, כבר אמרתי זאת הרבה פעמים".

אטו הציע לצ'אבי לחזור לברצלונה לפני שליאו מסי יתלה את הנעליים, על כך השיב הספרדי: "אין ספק שזה יהיה יתרון, מסי יכול לשחק ברמות הכי גבוהות גם בעוד שבע שנים. הוא שומר על עצמו בצורה מצוינת ואני בטוח שיהיה גם במונדיאל 2022 בקטאר".


"מקווה שניימאר יחזור לברצלונה". צ'אבי הרננדס (KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images)

צ'אבי המשיך ודיבר גם על קאמבק אפשרי של ניימאר לקאמפ נואו: "אין ספק שהוא מבין שלושת השחקנים הטובים בעולם ותמיד יכול לעשות את ההבדל. אני מקווה שיחזור לבארסה, כי אני רוצה שישחקו בה הטובים ביותר. שיתפתי איתו פעולה במשך שתי עונות ויש לו אופי חיובית. זו יכולה להיות החתמה יוצאת דופן שתעשה את ההבדל".

על הפילוסופיה שהוא מתכוון להביא לברצלונה: "אני אוהב את מה שעושה קיקה סטיין בקבוצה. וכמובן שאני תמיד אוהד את הקבוצות של פפ גווארדיולה – קבוצות שרק חושבות על התקפה". לבסוף אטו וצ'אבי העלו שמות פוטנציאלים לחיזוק והזכירו את פייר-אמריק אובאמיאנג מארסנל וסאדיו מאנה מליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי