"שחקן יריב אמר לי 'בוא נחליף חולצות לפני שאתה עובר לריאל'"

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

בראיון בצרפת, ילד הפלא של ראן, אדוארדו קמאבינגה, התייחס לשמועות בנוגע לעתיד: "נחמד שיש התעניינות, אבל אני מרוכז אך ורק בכדורגל". ב'מארקה' טוענים שפול פוגבה לא יצטרף. וגם: אף שחקן לא אובחן כנשא

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה שבה הבוקר (שישי) לאימונים לקראת חזרת הליגה הספרדית, ככל הנראה ב-20 בחודש יוני, ביום שני הקרוב בשעה 11:00 יגיע תורה של ריאל מדריד שהודיעה על כך באופן רשמי. לאחר סבב ראשון של בדיקות שנערך לאנשי המועדון, אף שחקן ואיש צוות לא אובחן כנשא של נגיף הקורונה. במקביל לבשורה המשמחת, השמועות לגבי שחקני חיזוק אפשריים ממשיכות לזרום בקצב מסחרר, כנהוג בספרד.

מי שנחשב אולי למועמד המוביל לחזק את מרכז המגרש של ריאל מדריד הוא אדוארדו קמאבינגה בן ה-17 מראן, שכבר סומן כיורש של קאסמירו. בראיון בתקשורת הצרפתית, הקשר התייחס למבול השמועות בנוגע לעתידו: "ההורים והסוכנים שלי מתעסקים בזה. אני לא חושב יותר מידי על כל הספקולציות. זה כמובן נחמד שיש התעניינות מצד מועדונים גדולים, אבל טוב לי בראן. נראה מה יקרה איתי רק רק בסיום העונה".

ילד הפלא הצרפתי, לו חוזה עד 2022 בראן, חשף: "אני מתרכז אך ורק בכדורגל ומשתדל לא לקרוא את מה שכותבים, אך באוופן טבעי די קשה להימנע מזה. כשאני גולש ברשתות החברתיות חברים שולחים לי דברים שנכתבו עליי. באחד ממשחקי הגביע, שחקן מקבוצה יריבה ניגש אליי ואמר 'אני חייב להחליף איתך חולצה לפני שאתה עובר לריאל'. בדיוק הודחנו, כך שלא היה לי מצב רוח להלצות. בדיעבד, זה היה מצחיק".

בתוך כך, בעיתון הספרדי "מארקה" פורסם שפול פוגבה לא יגשים, לפחות בינתיים, את חלומו לשחק תחת המאמן זינדין זידאן. קשר מנצ'סטר יונייטד אמנם הסכים להפחית בשכרו העומד על כ-20 מיליון יורו לעונה, אולם בעקבות משבר הקורונה ראשי ריאל מדריד מעדיפים להתמקד בשלב זה במכירת שחקנים. במקביל, אחת המטרות הבולטות היא להימנע מהבאת שחקנים בעלי שכר גבוה במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי