דיווח: שלושה שחקנים משלוש קבוצות בספרד אובחנו כנשאים. וגם: שינוי היסטורי

ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו
ליאו מסי, סרחיו ראמוס, מרסלו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ראשי הליגה העריכו שיהיו כ-30 נדבקים. הקבוצות צפויות לשוב למגרשים ב-20/06. על פי הפרוטוקול שפורסם, הן יגיעו למשחקים באוטובוס בו ישהו עד 25 אנשים. במקביל, מאמנים יוכלו לבצע חמישה חילופים במשחק

(גודל טקסט)

שני שינויים ב'לה ליגה'. ההתאחדות הספרדית אישרה היום (שישי) כי קבוצות הליגה יוכלו לזמן 23 שחקנים למשחק במקום 18 כפי שהיה נהוג עד כה. בשורה נוספת היא שכל מאמן יהיה רשאי לבצע חמישה חילופים, במקום שלושה. אחרי שהבונדסליגה הודיעה רשמית על חזרה לפעילות ואף פרסמה את מועדי המחזור הקרוב, נראה שגם הליגה הספרדית קרובה לשוב למגרשים. החזרה תתרחש ככל הנראה ב-20/06 ועונת 2019/20 תסתיים ב-26/07, כך שיתקיימו שני מחזורים בשבוע. הבוקר פורסם בספרד כי רק שלושה שחקנים משלוש קבוצות שונות בליגה הבכירה ושני שחקנים בלבד מליגת המשנה אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה. ראשי הליגה הספרדית העריכו כי יהיו בסך הכל כ-30 נשאים לאחר שיגיעו התוצאות המלאות.

לפי התקשורת הספרדית, אף אחד מהשחקנים אינו משתייך לסגל של ברצלונה, ששבה במהלך היום להתאמן לאחר 56 ימים. ברגע שכל הבדיקות יחזרו, גם שאר הקבוצות יוכלו לחדש את האימונים לקראת פתיחת העונה. בשלב הראשון, שחקני הקבוצות יחולקו לקבוצות של שישה שיתאמנו בחלקים נפרדים ללא מגע ובהתאם להנחיות. בפרוטוקול שפורסם על ידי מנהלת הליגה, הובהר כי 24 שעות לפני כל משחק יבוצע חיטוי של האצטדיון, יבוצעו בדיקות חום, הקבוצות יגיעו למשחקים באוטובוס בו ישהו עד 25 אנשים, השחקנים יתאכסנו במלון ייחודי, ייערכו בדיקות לשחקני הקבוצות יממה לפני ההתמודדות, חל איסור על לחיצת ידיים, מסיבות העיתונאים יבוצעו באמצעות שיחות וידאו ובמהלך המחצית השחקנים יחליפו בגדים. בנוסף, אם שחקן יימצא חיובי, הוא ייכנס לבידוד, ייבדק וכך גם כל מי שבא איתו במגע בקבוצתו ובקבוצה היריבה.

כידוע, לפני מספר ימים קבוצות הליגה הספרדית קיבלו אישור ממשרד הבריאות לשוב לאימונים ולחדש את הליגה במהלך חודש יוני. מוקדם יותר הבוקר חשף חאבייר אגירה, מאמן לגאנס, כי מנהלת הליגה כבר קבעה את לוח הזמנים חדש להמשך העונה. "זה עתה נודע לי על התאריכים החדשים של הליגה הספרדית. הליגה תשוב ב-20 ביוני והמשחקים יתפרסו למשך חמישה שבועות, כאשר המשחק האחרון יתקיים ב-26 ביולי. המשחקים יתנהלו בימי שבת-ראשון ורביעי-חמישי, כדי להשלים את 11 המחזורים הנותרים בפרק הזמן המצומצם. מחר אנחנו נתחיל את האימונים, למזלנו כל הבדיקות שלנו חזרו שליליות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי