פיקה: "יהיה מוזר לחגוג זכייה באליפות בחודש יולי בלי חיבוקים"

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | David Ramos/Getty Images

בלם ברצלונה נשאל על החזרה לאימונים, לקראת חידוש העונה ככל הנראה ב-12.6: "אני חושב שעוד כמה ימים לא יזיקו לנו, זה עלול להסתיים בפציעות". וגם: המצב בטבלה והקשר עם ליאו מסי בתקופת הבידוד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

 בסוף השבוע האחרון חזרה ברצלונה לאימונים לאחר שכל שחקני הסגל נבדקו נגד קורונה, אבל עד כה לא זכינו לשמוע את דעתם של השחקנים על המצב החדש. הבוקר (שני) שם לכך קץ הבלם ואחד הקפטנים בקטלוניה, ג'רארד פיקה שנשאל על חזרת הליגה לאור שובם לאימונים וההצהרות על כוונה לחדש את עונת 2019/20 ב-12.6.

על תאריך החזרה המיועד אמר: "אנחנו מחכים המון זמן לחזור ולא יכולים כרגע לקיים משחקי אימון, אז אם מישהו חושב שחודש כזה יספיק לנו הוא טועה – זה עלול להסתיים מבחינתנו עם פציעות. אנחנו זקוקים להכנה טובה יותר. אני חושב שעוד כמה ימים לא יזיקו לנו".

פיקה, בעצמו בעלים של קבוצת כדורגל, גם הודה: "אני מבין את האינטרס להשיב את הליגה, כי המון כסף מונח על הכף. לשחק בלי קהל זה לא משהו שאנחנו רוצים, אבל אם הליגה הייתה מסתיימת במצב הנוכחי, אפילו שאנחנו בפסגה, זה היה מגעיל".



פיקה מגיע לאימון ברצלונה (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

על תקופת הבידוד סיפר הבלם: "את ליאו מסי בקושי פגשתי בתקופה הזו, לא ראיתי אותו מתאמן אפילו, פגשתי אותו בחנייה ובתוך הרכבים. אנחנו מבינים את הסיטואציה ונוח לנו בתוכה אחרי הבדיקות שנערכו וההסברים של ראשי המועדון. יש אנשים רבים שחוששים מהנגיף ומאוד חשוב שכולם יידעו את ההנחיות, הכל חייב לעבור בשלום וכמתוכנן".

לסיכום אמר הבלם: "אנחנו מקווים שאם בחודש יולי נזכה באליפות, נוכל לחגוג – כי אליפות בלי חיבוקים זה יהיה מאוד מוזר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי