לאפורטה: "הבעיה של בארסה תדמיתית, רוצה שפפ יחזור"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Angel Martinez/Getty Images

הנשיא לשעבר אישר כי יתמודד על התפקיד: "נרגש מהאפשרות שאחזור ואוכל שוב לדאוג לעתיד המועדון". על צ'אבי: "במוקדם או במאוחר זה יקרה, הוא יחליט מתי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ג’וזפ מריה ברתומאו צריך לחשוש? ז’ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר, דיבר הערב (שני) ב'רדיו קטלוניה' והבהיר: "אני עובד על להציג את עצמי כמועמד לנשיאות ונרגש מהאפשרות שאחזור לתפקיד ואוכל לדאוג לעתיד המועדון".

לאפורטה הסביר כי "המצב ב-2021 יהיה דרמטי ומורכב. הבעיה של בארסה היא כלכלית ותדמיתית. נצטרך לשנות את התדמית של המועדון ועליי לפתור את זה. אני עובד עם אנשים שאני סומך עליהם מאוד. מבחינה מקצועית, הייתי רוצה לראות את פפ גווארדיולה חוזר לאמן את ברצלונה".

על צ'אבי אמר לאפורטה: "רק הוא יחליט מתי הזמן האידיאלי לאמן את ברצלונה, אבל במוקדם או במאוחר זה יקרה. קל זה בוודאי לא יהיה. הוא יידע כשהזמן יגיע  וירגיש כשהוא יהיה מוכן".

כידוע, על ברצלונה עברה שנה לא פשוטה עם המון מתחים. בחודש פברואר האחרון, בצעד חריג, ליאו מסי יצא לקרב פומבי נגד ראשי המועדון ואריק אבידל – במטרה לזעזע את המערכת עד היסוד. בסוף מרץ, כזכור, הפרעוש הודיע כי שחקני ברצלונה הסכימו לקצץ 70 אחוז משכרם, אך זעם: "שמו אותנו תחת זכוכית מגדלת ולחצו עלינו, למרות שתמיד היינו הראשונים לעזור". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי