דיווח: ניוקאסל תצרף את בייל ב-60 מיליון יורו, חאמס יעבור לאתלטיקו?

גארת' בייל
גארת' בייל | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

המגפייז שעתידיים להירכש על ידי נסיך סעודיה, מוכנים להשוות את שכרו של הוולשי לזה בריאל והבלאנקוס להוטים להיפטר ממנו זמן רב. "בייל מסכים עם שינוי האווירה", נכתב. בקולומביה בטוחים: הקשר יחצה את הכביש

(גודל טקסט)

זו העונה השביעית של גארת' בייל בריאל מדריד מאז הצטרף אליה בקיץ 2013. וזו גם העונה החלשה מכולן. בקיץ רצה זינדין זידאן להיפטר ממנו, הקהל שרק לו בוז, אך הוולשי וסוכנו גונתן ברנט נחושים בדעתם כי יכבד את חוזהו בקבוצה וימשיך עד 2022. אלא שהיום (שלישי) פורסם במגזין הבריטי "Four-Four-Two" כי הוולשי בדרך החוצה.

 
לפי הדיווח, ריאל כבר הבהירה לבייל כי הוא לא בתוכניות לעונה הבאה ולא יהיה אפילו שחקן שולי בסגל, כך שאם הוא רוצה לשחק – עליו לעזוב. בייל עצמו לא ממהר לארוז משום שהוא מחזיק בחוזה שמן במיוחד, וההצעות מטוטנהאם ואינטר מיאמי לא היו אטרקטיביות (על אף שהודה שה-MLS מעניינת אותו). הספרס הציעו לו שכר נמוך משמעותית והספרדים לא רצו למכור אותו בסכום העברה כה נמוך. אינטר מיאמי, כך נטען, מוכנה להשוות את שכרו, אך לא יכולה לעמוד בדרישותיה של ריאל מדריד.
 
 
כעת, ניוקאסל שעתידה להירכש על ידי נסיך סעודיה מוחמד בן סלמן בשבועות הקרובים, סימנה את בייל כמטרה. נטען כי היא מתכוונת להציע סכום העברה של 50-60 מיליון יורו ושכרו של בייל לא ייפגע.  כבר בחודש שעבר פורסם על התעניינות של המגפייז בבייל.
 

"בייל מסכים עם שינוי הנוף הצפוי מכיוון שימשיך להרוויח שכר דומה", נטען, יחד עם העובדה שריאל עצמה תהיה שמחה להיפטר מהשחקן כפי שניסתה לעשות זמן רב. בייל לא שותף כלל בקלאסיקו האחרון בספרד בעוד במשחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי עלה מהספסל לדקות מעטות. העונה הוא רשם 1,160 דקות בלבד ב-18 הופעות.

עוד שחקן שלא רצוי בוולדבבאס הוא חאמס רודריגס שבקיץ האחרון היה קרוב-קרוב להצטרף לאתלטיקו מדריד. העיתונאי חאבייר הרננדס התראיין בתוכנית רדיו בקולומביה ואמר: 80% שהוא יעבור לאתלטיקו בקיץ. אותם מקורות שסיפרו שהוא יעבור בהשאלה לבאיירן מינכן, בדיוק כפי שקרה – אישרו לנו שהסיכויים גבוהים". מצבו של חאמס גרוע אף יותר. הוא סבל מפציעות חוזרות, שותף ל-13 משחקים בלבד בהם תרם שער בודד ושני בישולים, ולא זכה לדקת משחק אחת מאז שהבלאנקוס הודחו מגביע המלך על ידי ריאל סוסיאדד. חוזהו של חאמס מסתיים בקיץ הבא (2021) כך שיש לריאל אינטרס ברור לוותר עליו.

חאמס רודריגס. יעבור לאתלטיקו מדריד? (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי