הפתרון של זידאן לבעיית המחץ: אסנסיו עשוי לשחק בחוד

בנזמה חוגג עם אסנסיו
בנזמה חוגג עם אסנסיו | AFP

הקשר התאושש מפציעה ברצועה הצולבת ומתאמן כרגיל עם חבריו מאז חודשו האימונים, מאמן ריאל מדריד רואה בו אלטרנטיבה לעמדת החלוץ וכמחליף ראשון לבנזמה. כיצד יושפעו מכך מריאנו ורודריגו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רגע לפני שעונת 2019/20 יצאה לדרכה, אי שם בחודש יולי, ספגו הבלאנקוס מכה קשה מאוד. ריאל מדריד פגשה אז כחלק ממסע משחקי ההכנה שלה לעונה את ארסנל וגם גברה על התותחנים בדו קרב פנדלים בתום משחק מותח, אבל מה שבבירת ספרד זוכרים מאותו מפגש הוא בעיקר את הפציעה הקשה שספג הקשר מרקו אסנסיו, שעלה מהספסל וכעבור 20 דקות נשכב על הדשא וסימן שהוא לא יכול להמשיך.

החשש הגדול של זינדין זידאן ואנשי ריאל מדריד התאמת והתברר לאחר סדרת בדיקות וצילומים כי אסנסיו סובל מקרע רצועה וייעדר כמעט מכל העונה. אלא שנגיף קורונה התפשט ברחבי העולם והשבית גם את ענף הכדורגל, כך שמרקו אסנסיו התאושש בשבועות האחרונים מהפציעה והצטרף ליתר חבריו לחידוש האימונים מוקדם יותר השבוע. יתרה מכך, בתקשורת במדריד טוענים שהוא בהחלט במצב טוב ונמצא בתמונת ההרכב.

לפי הידיעה הראשית של "אס" הבוקר, אסנסיו כשיר כבר חודש וחצי ובימים האחרונים מתאמן עם חבריו באותה רמת אינטנסיביות והשאיר מאחור את שלב השיקום או החזרה ההדרגתית לכושר. מכיוון שלוקה יוביץ' נפצע רגע לפני החזרה לאימונים ואכזבתו של זידאן מהחלוץ מריאנו דיאס, אסנסיו אף עשוי למצוא את עצמו פותח בחוד של הבלאנקוס במקרה שקארים בנזמה ייפצע או יזדקק למנוחה, מה שצפוי לקרות בשל העומס הרב שצפוי על השחקנים – משחק ליגה כל שלושה ימים ובתקווה שגם ליגת האלופות תתחדש מיד לאחר סיום הליגה הספרדית.


אסנסיו. זידאן מצפה לראותו שוב על הדשא (AFP)

לזידאן יש סיבה טובה לסמוך על אסנסיו שיכריע עבורו את המשחקים שנותרו לריאל בקרב על אליפות ספרד: בעונת 2016/17 הוא היה הכובש השישי בטיבו בקבוצה עם 10 שערים, למרות ש-16 שחקנים אחרים זכו ליותר דקות ממנו. עונה לאחר מכן הוא כבר היה הכובש הרביעי בטיבו בקבוצה עם 11 גולים, רק כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וקארים בנזמה כבשו יותר ממנו וזאת על אף שזכה ליותר דקות, אבל עדיין היה השחקן ה-13 בכל הנוגע לכמות הדקות. לפי "אס", זידאן בהחלט מאמין שאסנסיו יכול להיות שווה 20 שערים בעונה שלמה כל עוד ישחק על בסיס קבוע וכמובן יהיה כשיר.

כידוע, מאז עזב כריסטיאנו רונאלדו את הבלאנקוס, ריאל סובלת מבעיית מחץ – ולראיה העובדה שהכובש השני של הקבוצה אחרי בנזמה הוא הקפטן והבלם, סרחיו ראמוס שהבקיע שבעה שערים ומהם ארבעה מהנקודה הלבנה. כמו ראמוס גם רודריגו הצעיר כבש שבעה שערים ועם חמישה במאזנם ניתן למצוא את לוקה מודריץ' וטוני קרוס. באשר לשחקני ההתקפה שנעדרים מהרשימה, מריאנו דיאס לא סיפק את הסחורה, לוקה יוביץ' כבר בדרך החוצה ללא כל קשר לפציעה החדשה שספג במהלך הבידוד ואסנסיו, על אף שהעמדה האהובה עליו היא באגף ימין, עשוי להיות הפיתרון של זידאן כדי לשחק בתור "9 מזויף". 


מריאנו. למרות פציעת יוביץ', הוא צפוי להידחק לקצה הספסל (GABRIEL BOUYS / AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי