לא נרגעים: הסכסוך בין קסיאס ופיקה עדיין לא הסתיים

איקר קסיאס, ג'רארד פיקה
איקר קסיאס, ג'רארד פיקה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בזמן שהכדורגל בספרד מושבת, שחקני העבר דואגים להדליק מחדש את היריבות. שוער הבלאנקוס בעבר פרסם תמונה שלו מקאמפ נואו וכתב על געגועיו לכדורגל, הבלם ענה: "כמה פעמים הוצאת את הכדור מהרשת במגרש הזה!"

(גודל טקסט)

בזמן פגרת הקורונה הכפויה, הכדורגל העולמי נעצר וכך גם דעכו מעט, לפחות בינתיים, היריבויות הגדולות בכדורגל העולמי. מי שדואגים להחזיר את "השנאה הספורטיבית" לכותרות הם איקר קסיאס וג'רארד פיקה. לפני כשבועיים, הבלם "חגג" ברשתות החברתיות 11 שנה לניצחון הגדול של בארסה בקלאסיקו ושוער העבר לא נותר חייב. כעת הגיע פרק ב'.

 
 
קסיאס, שעדיין לא הודיע רשמית על פרישה אבל מתגעגע לכדורגל – העלה תמונה שלו במדי ריאל מדריד ממשחק קלאסיקו בקאמפ נואו בעונת 2009/10. באותו משחק ריאל שיחקה מעולה אך הפסידה 1:0 משער של זלאטן איברהימוביץ'. הקפטן העלה סמיילי של כדור וכתב "לילה טוב עולם". לאחר מכן הוסיף: "אנחנו מתגעגעים אלייך כל כך" (כדורגל). השוער הספרדי שיחק לא פחות מ-37 משחקי קלאסיקו נגד ברצלונה.
 
 
קרלס פויול, קפטן ברצלונה בעבר, מיהר להגיב: "האם אתה משחק לבד?" יחד עם סמיילי של צחוק, ופיקה לעג לשוער: "מספר הפעמים בהן אספת את הכדור מתוך השער שלך במגרש הזה (מספר השערים שספג) – איזו דרך מעולה למחוא כאפיים".  התגובה של פיקה זכתה לכמעט 18 אלף לייקים, מספר חסר תקדים. גם הזמר אלחנדו סאנז הצטרף לשיח והגיב: "האם זה קונצרט?". אוהדי ריאל תמכו בקסיאס ואחד מהם כתב: "90 אלף אוהדים צפו בשוער הטוב בעולם".
 

כזכור, בתחילת חודש מרץ ניצחה ריאל 0:2 את ברצלונה בקלאסיקו בברנבאו משערים של ויניסיוס ג'וניור ומריאנו דיאס. על אף שהבלאנקוס השיגו ארבע נקודות מצמד משחקי הקלאסיקו – הם מדורגים רק במקום השני. טיבו קורטואה, שוער ריאל, וקיקה סטיין, מאמן בארסה, ניהלו מעין מלחמה פסיכולוגית בתקשורת לגבי תואר האליפות. בספרד, בקיצור, כבר לא יכולים לחכות להמשך העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי