קייליני: "ראמוס הבלם הטוב בעולם, לפצוע את סלאח היה מהלך גאוני"

סרחיו ראמוס, מוחמד סלאח
סרחיו ראמוס, מוחמד סלאח | David Ramos/Getty Images

הבלם האיטלקי שיבח באוטוביוגרפיה החדשה שלו את היכולות של שחקן ריאל מדריד ובטוח שפגע במצרי בכוונה: "הוא היה מודע לסיכון. בלעדיו שחקנים כמו מרסלו וקרבחאל נראים כמו ילדים"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

האוטוביוגרפיה החדשה של בלם יובנטוס ג'ורג'ו קייליני ממשיכה ליצור כותרות ברחבי אירופה בזכות מספר ציטוטים מעניינים במיוחד. אחרי שפורסם כי האיטלקי יצא נגד מריו באלוטלי ופליפה מלו, הפעם דיבר על שחקן שמועלם לא זכה לשתף איתו פעולה – סרחיו ראמוס.

קייליני תיאר את ראמוס כ'בלם הטוב בעולם', אבל לאו דווקא בנסיבות מחמיאות במיוחד. בספרו חזר לגמר ליגת האלופות בקייב בשנת 2018 וטען שפגיעה של בלם ריאל מדריד לעברו של מוחמד סלאח הייתה מתוכננת וגאונית כאחד.

"הוא הבלם הטוב בעולם. אומרים שהוא אימפולסיבי, חסר הבנה טקטית ובין שמונה לעשרה שערים ריאל מדריד סופגת באשמתו הישירה ותפקידו בכלל צריך להיות חלוץ. עם זאת, יש לו שני מאפיינים שאין לאף אחד אחר".


"סרחיו ראמוס הבלם הטוב בעולם". ג'ורג'ו קייליני מפרגן (Hamish Blair/Getty Images)

"הוא יודע להכריע משחקים גדולים, עם התערבויות החורגות מההיגיון וגורם לפציעות באומנות כמעט שטנית. לדוגמה הפציעה של מוחמד סלאח בכתף, זה גאוני. הוא תמיד אמר שהוא לא עשה את זה בכוונה, בידיעה שבתשעה מקרים מתוך עשרה המעשה שלו גורם לשבירת יד".

"הכוח שהוא משדר בנוכחותו בלבד הוא מדהים. בלעדיו כמה שחקנים כמו דני קרבחאל ומרסלו נראים כמו ילדים. בלעדיו ריאל מדריד הופכת לקבוצת חסרת הגנה. אם הוא היה משחק בברנבאו, אתה יכול להיות בטוח שריאל לא הייתה מפסידה לאייאקס בהפרש של שלושה שערים. אני מוכן לשים כסף על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי