"רונאלדו מאפיל על מסי וכריסטיאנו. לא יהיה שחקן ייחודי כמוהו"

רונאלדו
רונאלדו | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images)

רוברטו קרלוס, ששיתף פעולה עם החלוץ בריאל ובנבחרת ברזיל, משוכנע: "ידעתי שהוא יהיה בלתי ייאמן, אנשים שפקפקו בו - טעו. בתקופה שלנו הכדורגל היה פיזי יותר". וגם: ימי הגלאקטיקוס, זידאן והזאר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בקרוב מאוד צפויות שאר הליגות הגדולות באירופה להתחדש. בינתיים נמשכים הוויכוחים הרגילים על השחקן הטוב ביותר בעולם. לאחר שז'וזה מוריניו טען שרונאלדו נזאריו (הברזילאי) היה השחקן המוכשר ביותר שראה, מאפיל על פני ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, גם רוברטו קרלוס, מגן העבר של ריאל מדריד ונבחרת ברזיל – הצטרף לדעתו, וחזר שוב לתקופתו במדי הבלאנקוס.

 
 
רוברטו קרלוס אמר: "הוא (רונאלדו) התבלט גם באימונים, היה הטוב ביותר בעולם. לעולם לא יהיה עוד אחד כמו 'רונאלדו פנומנו'", בראיון לאתר "גול", והמשיך: "לא ניימאר, לא כריסטיאנו ולא מסי. אני חושב שבדור שלנו היה קשה יותר לכבוש, הבלמים היו יותר פיזיים. רונאלדו הוא הייחודי".
 
 
החלוץ הגיע לסנטיאגו ברנבאו כמלך המונדיאל (2002) אך פתח את העונה באיחור בשל פציעה והתקבל בספקנות מסוימת, ואז הגיעה הופעת הבכורה שלו: "ידעתי עד כמה הוא יהיה בלתי יאומן. הרבה אנשים במדריד פקפקו, אבל הוא הפתיע רבים. אני זוכר ש-80 אלף איש היו מאוד מאושרים והופתעו ממנו לטובה". נזכיר כי השניים היו חברים טובים גם בנבחרת ברזיל וזכו יחד במונדיאל. השניים שיחקו יחד 261 משחקים בריאל, בנבחרת ובקורינתיאנס.

 

רונאלדו בימי הגלאקטיקוס (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)
 
עוד אמר המגן על ימי הגלאקטיקוס: "הייתה לנו אווירה מדהימה במועדון. למרות שהיו הרבה שחקנים ענקיים, זו הייתה קבוצה גדולה של שחקנים שכולם היו חברים ולמעשה עדיין בקשר. זה היה מרהיב. ריאל מדריד גדולה מאגו. המועדון הזה ענק ולכן הצלחנו לצרף שנה אחר שנה את השחקנים הגדולים".
 
 
על זינדין זידאן: "הוא הגיע כשחקן מספר 1 בעולם. הוא לא מדבר הרבה, הכדורגל שלו מדבר על המגרש. הוא היה כמו אמן או רקדן בלט. אחד הטובים בכל הזמנים ללא ספק". כשנשאל על הצרפתי כמאמן, אמר: "הוא נהדר בצד האנושי ומכיר את המנטאליות של ריאל מדריד. הוא מקל על השחקנים. השחקנים כל כך שמחים איתו ולכן זכו שלוש פעמים בליגת האלופות".
 
 
השחקנים הטובים בעולם: "אני חושב שלכריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי יש עוד שלוש שנים בצמרת. אבל ניימאר, קיליאן אמבפה ואדן הזאר ישתלטו על הכדורגל אחרי מסי ורונאלדו. הזאר, בהחלט, תוך זמן קצר יוכיח שוב שהוא יכול להיות מספר1 בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי