בספרד בטוחים: זה המפסיד הגדול מחזרתו של אדן הזאר

אדן הזאר
אדן הזאר | BRUNO FAHY / Contributor

בשער "אס" נכתב כי ויניסיוס והבלגי לא יכולים לשחק יחד, ולראייה לא פתחו ב-11 בצוותא אפילו פעם אחת והיו על המגרש ב-87 דקות. הברזילאי אופטימי: "נזכה באליפות בשביל האוהדים". וגם: הביקורות והטיפ מזיזו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפני הפגרה הכפויה לאור התפשטות נגיף הקורונה, ויניסיוס ג'וניור הרגיש שהוא עולה על המסלול הנכון. הברזילאי פתח בהרכב בצמד המשחקים הגדולים של ריאל מדריד – נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות במהלכו בישל שער, ונגד ברצלונה בקלאסיקו  ("זה שער חשוב מאוד, צפיתי בו הרבה פעמים, טוני קרוס סיפק לי בישול גדול") כאשר היה חתום על ה-0:1. אולם, כעת, עם חזרתו של אדן הזאר מפציעה, בספרד משוכנעים שהברזילאי ישוב לספסל.

 
"הזאר ו-ויניסיוס – יש מקום רק לאחד. הזאר נכנס – ו-ויניסיוס יוצא", בישרה הכותרת בשער "אס", הבוקר. זה לא סוד שהברזילאי מתקשה בכנף ימין בזמן שהעמדה בצד שמאל שייכת בלעדית לבלגי. גם הסטטיסטיקה מגבה את מה שנכתב בעיתון – השניים לא פתחו מעולם יחד בהרכב.
 
 
87 דקות בלבד שיחקו השניים יחד – 23 דקות במהלך התבוסה נגד פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, חצי שעה נגד לבאנטה בליגה ועוד 25 דקות נגד בטיס במהלך התיקו 0:0. הזאר ו-ויניסיוס לא היו על כר הדשא יחד מאז השניים בנובמבר. מתוך 1,124 הדקות של הזאר העונה, רק ב-7.75% מהזמן הוא שיחק עם ויניסיוס. מעבר לכך, גורם נוסף שצריך להכניס למשוואה: מרקו אסנסיו שהתאושש לחלוטין גם הוא מפציעה. ויניסיוס שיחק העונה רק 48 דקות בצד ימין.
 

בינתיים, הברזילאי לא חושש ממה שיקרה ובראיון ל"מארקה" גילה אופטימיות רבה. ויניסיוס אמר: "אנחנו רוצים לזכות באליפות הזו למען האוהדים שלנו, זה חשוב לנו מאוד. אנחנו יודעים שהכדורגל לא יוכל לפתור טרגדיות גדולות אך יביא לחיוך".
 
 
על המאבק נגד ברצלונה: "היינו טובים העונה מברצלונה בשני הקלאסיקוס ובמשך העונה, יש לפנינו משימה גדולה ואסור לנו להיכשל. ואנחנו לא ניכשל. השחקנים נראים טוב מאוד, אני רואה את החברים שלי חזקים".
 
 
כשנשאל האם היו לו ספקות כאשר לא שיחק, ענה: "מעולם לא. כל מי שבא לאימון נותן הכל וחושב שמגיע לו. אפשר לחפש תירוצים אבל אני מאוד ביקורתי לגבי עצמי". העונה כבש ויניסיוס ארבעה שערים, יותר מאשר בכל העונה שעברה, אך זה עדיין לא מספיק עבור שחקן ברמתו. כשנשאל על הביקורת ענה: "זה לא הפריע לי, אני הראשון לדעת שעליי להשתפר בהכל. אני רוצה להשתפר בכל אימון עד סוף הקריירה. אם לא הייתי חושב ככה זה לא מכבד את המקצוע. זה טיפ שלמדתי מזינדין זידאן".
 

על ליגת האלופות: "אם ליגת האלופות תחזור יהיו אלה חדשות נהדרות לא רק לכדורגל אלא גם לעולם עצמו, כלומר היכולת לשחק משחק במדינות שונות זה סימן חיובי מאוד. נכון שהתוצאה במשחק הראשון הייתה רעה מאוד (ריאל נכנעה 2:1 בביתה) , אבל אנחנו ריאל מדריד. החובה שלנו היא להתכונן למשחק הזה בצורה הטובה ביותר ואם המשחק הזה יגיע, אם הכל יגמר לפחות שהאוהדים יוכלו להגיד לעצמם: 'הם נתנו הכל ואנחנו גאים בשחקנים'".

על הקורונה: "זה היה מוזר, השבועות הראשונים היו קשים. במכה אחת הכל נעצר. אתה מעריך יותר את הדברים הפשוטים כמו להסתובב ברחוב וללכת לקולנוע. בשלב מסוים הרגשתי חסר אונים. בספרד היו אבדות נוראיות וכך גם בברזיל, זו הייתה מכה כפולה".


הזאר ו-ויניסיוס. יכולים לשחק יחד? (Eric Alonso/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי