המסר המיוחד של איקר קסיאס לאוהדי ריאל מדריד

איקר קסיאס
איקר קסיאס | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בדיוק חמש שנים חלפו מאז השוער האגדי ערך את משחקו האחרון בשורות הבלאנקוס וספג שריקות בוז מהאוהדים. הספרדי צייץ בטוויטר והבטיח: "יום אחד עוד אחזור"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בדיוק היום לפני חמש שנים הביסה ריאל מדריד 3:7 את חטאפה בסנטיאגו ברנבאו אך אף אחד במדריד לא חייך. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי סיימה את העונה ללא אף תואר גדול. מעבר לכך, השוער והקפטן איקר קסיאס רשם את משחקו האחרון במועדון וספג שריקות בוז מהקהל. קסיאס לא הודיע על עזיבה אך זה קרה בקיץ,  כשכינס מסיבת עיתונאים עצובה ללא אף נציג מהמועדון ועזב בדמעות אחרי 15 שנה.

גם "התיקון" בעזרתו של הנשיא פלורנטינו פרס שהציב את כל הגביעים והתארים בהם זכה "סאן איקר" – לא עזר, והספרדי נכנס לרשימה של שחקנים גדולים שלא זכו לפרידה הולמת בדומה לפרננדו היירו וראול.

השוער הספרדי, שעדיין לא פרש רשמית אך כנראה לא יחזור לשחק מאז התקף הלב שספג באימון פורטו במאי השנה שעברה, לא שכח את התאריך המיוחד וכתב בטוויטר הערב (שבת) בקצרה: "חמש שנים למשחק הפרידה שלי. יום אחד אני אחזור". זה היה משחקו ה-725 של קסיאס בלבן, כאשר רק ראול, שיאן ההופעות (741) רשם יותר משחקים ממנו. קסיאס זכה עם הבלאנקוס ב-19 תארים. הוא היה הקפטן שהניף את גביע "הדסימה" – גביע האלופות העשירי, זכה בטורניר החשוב עוד פעמיים ובין השאר זכה בחמש אליפויות ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי